Spring naar bijdragen

Shrink ondersteboven (opgelost)

Gast Den bompa

Aanbevolen reactie

Hoi, ik ben den bompa en zit met hetvolgende:

In DVD Shrink 3.2 nadat ik een film van een DVD heb "geopend" en een onderdeel of een titytel wil bekijken in het venster links-onder, staat het beeld ondersteboven. Bij het openen en het branden is het beeld normaal. Hoe zet ik dat beeld weer recht?

Ik vind in DVD Shrink geen mogelijkheid en herinstall haalt niks uit. Wie helpt ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Ik heb eerlijk gezegt nog nooit naar dat beeldje gekeken in DVD Shrink. Wist niet eens tot dat er zat  :P

Ik kan thuis wel even kijken of het beeld bij mij goed staat in dat kleine venstertje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  1047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

Hoi..

Kun je niet de ouderen versie nemen ik heb vernomen dat er veel problemen zijn met deze versie.

Je kunt de nieuwe eraf halen en dan een ouderen er weer op zetten en kijk dan of hij het ook nog zo doet.

Zo niet ja dan raad ik je aan om je tv ondersteboven te keren hahahh sorry grapje ahum moet kunnen :-[

Maar goed haal de ouderen versie eens tevoorschijn ik denk dat dit wel werkt .

NOgmaals lees maar eens verder over deze versie dan lees je veel problemen

O0yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1k
  • 2 weken later...

OPGELOST!!!

Ga naar Edit, Preferences, Preview, Select Direct Video Renderer en kies een andere waarde (vb; Systeem Default Renderer of Built-in Software Renderer) tot het beeld juist staat. Dat is 't.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...