PeaceFreak Geplaatst Juni 3, 2012 Bijdragen: 1232 Waardering: 66 Prestatiepunten: 301 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/07 Status: Offline Actief: Augustus 29, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juni 3, 2012 Hallo Allemaal, Hier komt mijn probleem. I heb net (met 4x speed, kon niet lager) Wii Party gebrand met IMGBurn. I dus ik stop hem in mijn gemodde (met Wasabi DX Chip) Wii, en ik krijg een zwart scherm, met de bekende tekst "Error, eject the disk, and restart the Wii. Ik denk dat jullie wel weten welk scherm ik bedoel Dus ik haal de game eruit, en wilde de Wii herstarten. Nou, vanaf dat punt krijg ik geen enkel beeld uit de Wii. De uitgeprobeerde zeggen eerst, als de Wii uitstaast "GEEN SIGNAAL". Dus ik zet de Wii aan, en "GEEN SIGNAAL" is weg (logisch). Maar ik krijg alleen maar een zwart scherm. Ik heb het op verschillende schermen, verschillende SCART-blocks, stroom eraf voor 30 seconden... Maar niets helpt... Is dit een geval van kapotte hardware, of komt het door de AV kabel, of misschien de SCART-blocks? Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen, Rik Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 66 1.2k
PeaceFreak Geplaatst Juni 4, 2012 Bijdragen: 1232 Waardering: 66 Prestatiepunten: 301 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/07 Status: Offline Actief: Augustus 29, 2022 Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Juni 4, 2012 EXTRA: Ik heb met de AV kabel gespeeld, en toen kwamen er soms wat strepen door het beeld...Zou het die kabel zijn?Sorry voor de dubbelpost! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 66 1.2k
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juni 4, 2012 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juni 4, 2012 Op het internet vond ik een oplossing dat je de stroom er die minuten af moet halen. Dan dus de voeding loshalen van de WII. En anders kan het ook een probleem zijn in een zekering Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
PeaceFreak Geplaatst Juni 4, 2012 Bijdragen: 1232 Waardering: 66 Prestatiepunten: 301 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/07 Status: Offline Actief: Augustus 29, 2022 Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Juni 4, 2012 Oke, maar de stroom is er de hele nacht af geweest.Wat me wel opviel was, dat toen ik de losse kabels in de component ingang van mijn tv stopte, er een stukje (ter grootte van mijn Wii scherm) iets oplichtte...Dus hij wil wel, en bij het component kanaal stond er ook 576i input... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 66 1.2k
PeaceFreak Geplaatst Juni 5, 2012 Bijdragen: 1232 Waardering: 66 Prestatiepunten: 301 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/07 Status: Offline Actief: Augustus 29, 2022 Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Juni 5, 2012 Ik heb besloten toch maar een tweedehands Wii aan te schaffen.Dit heb ik zojuist gedaan bij Next Level.Dus dit is eigenlijk wel afgerond.Allen Bedankt!! 1 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 66 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie