vino Geplaatst Juni 2, 2012 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/03/08 Status: Offline Actief: Juli 27, 2017 Delen Geplaatst Juni 2, 2012 Hallo allemaal,Ik heb sinds kort een nieuwe pc met Windows 7. Ik heb daarnaast een Freecom Mediaplayer die aan mijn tv is gekoppeld en aan mijn router. Met mijn vorige pc met Vista was het met de Mediaplayer eenvoudig om de pc te benaderen en de films op mijn pc af te spelen op mijn tv.Nu kan ik (ook niet met het ingeven van mijn gebruikersnaam en wachtwoord) met de mediaplayer niet in mijn nieuwe pc-w7 komen. Moet ik bepaalde instellingen op mijn pc veranderen/aanpassen? Ik heb de bestanden gedeeld (iedereen), maar ik weet niet wat ik fout doe.Misschien kan iemand mij helpen?Bedankt alvast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juni 3, 2012 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25053 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:37 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juni 3, 2012 Handig is om deze demo door te nemen:http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/play-toen dan:Streaming inschakelenAls u mediastreaming wilt inschakelen op uw thuisnetwerk in Windows Media Player, doet u het volgende:Klik op de knop Start, klik op Alle programma's en klik op Windows Media Player.Als Media Player al is geopend en de modus Nu afspelen is geactiveerd, klikt u op de knop Schakelen naar bibliotheek linksboven in Media Player.Klik op Stream en klik vervolgens op Streaming van media voor thuisgebruik inschakelen.Als streaming al is ingeschakeld, is de optie Streaming van media voor thuisgebruik inschakelen niet beschikbaar in het menu Stream.Klik op de pagina Opties voor mediastreaming op de optie Mediastreaming inschakelen. Als u om het beheerderswachtwoord of een bevestiging wordt gevraagd, typt u het wachtwoord of een bevestiging.Klik op OK.Of deze link is ook handig:http://computertotaal.nl/software/22750-mediaspeler-aan-uw-netwerk-koppelen.htmlsucces! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Farid. Geplaatst Juni 8, 2012 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Juni 8, 2012 Om welke mediaspeler van Freecom gaat het? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
vino Geplaatst Juni 17, 2012 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/03/08 Status: Offline Actief: Juli 27, 2017 Auteur Delen Geplaatst Juni 17, 2012 Sorry voor de late reactie. Ik heb een Freecom Mediaspeler II met 1TB HDD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Farid. Geplaatst Juni 18, 2012 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Juni 18, 2012 Probeer deze youtube tutorial. Het is gemaakt voor de AC Ryan media spelers maar de instellingen in windows kan je volgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.