leuk50 Geplaatst Mei 30, 2012 Bijdragen: 20 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/23/10 Status: Offline Actief: Juli 3, 2012 Delen Geplaatst Mei 30, 2012 Halloik zoek een goede internet secuirity voor mijn computer.alle site die ik heb gehad zijn onduidelijk.dus mijn vraag wat is een goede internet secuirity gratis of betaald.m.v.g. leuk50 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 20
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Geplaatst Mei 30, 2012 Delen Geplaatst Mei 30, 2012 Kaspersky Internet secuirity is de beste die er momenteel is. Je kut de proefversie downloaden en dan een key file van internet downloaden zodat je hem toch gratis hebt werkt uitstekend Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
kaasbroodje Geplaatst Mei 31, 2012 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Mei 31, 2012 Ben zelf tevreden gebruiker van microsoft security essentials is gratis legaal te downloaden via de site van microsoft Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Geplaatst Mei 31, 2012 Delen Geplaatst Mei 31, 2012 Hij vraagt om internet secuirity maat Microsoft secruirity is wel aardig goed zeker voor gratis maar er zijn betere. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Rogger Geplaatst Mei 31, 2012 Bijdragen: 16 Waardering: 6 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/17/11 Status: Offline Actief: September 26, 2013 Delen Geplaatst Mei 31, 2012 ESET Smart Security >> http://www.nod32.nl/purchase/producten/Ben je student? Koop 'm via Surfspot is een stuk goedkoper (10 euro) >> https://www.surfspot.nl Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 6 16
Robin Geplaatst Juni 1, 2012 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juni 1, 2012 Ben je een piraten? Download hem gewoon! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Rogger Geplaatst Juni 2, 2012 Bijdragen: 16 Waardering: 6 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/17/11 Status: Offline Actief: September 26, 2013 Delen Geplaatst Juni 2, 2012 Kan ook... dat is ieders eigen keuze...Maar voor belangrijke onderdelen voor je eigen veiligheid geef ik liever een beetje geld uit, dan niet weten wie er over mijn schouder meekijkt... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 6 16
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Geplaatst Juni 3, 2012 Delen Geplaatst Juni 3, 2012 Rogger bij Kaspersky is het zo dat je hem gewoon van de officiele website af download maar dan een trail en dan ergens anders een key file vandaan haalt en hem daarmee activeert zo kan niemand met je mee kijken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
leuk50 Geplaatst Juni 4, 2012 Bijdragen: 20 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/23/10 Status: Offline Actief: Juli 3, 2012 Auteur Delen Geplaatst Juni 4, 2012 sorry ik reageer een beetje laat.ik ga kaspersky zeker proberen. maar zijn er nog meer die goede weten? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 20
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Geplaatst Juni 4, 2012 Delen Geplaatst Juni 4, 2012 Je hebt natuurlijk ook Bitdefender die is ook goed heb het zelf nog nooit gebruikt dus weet niet of hij ook gebruiksvriendelijk is daarnaast heb je ook Norton (vind ik zelf niet zo fijn werken maar wel een van de besten) en ook nog AVG (ben ik absoluut geen fan van maar anderen wel en hij werkt ook goed naar het schijnt) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
leuk50 Geplaatst Juni 4, 2012 Bijdragen: 20 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/23/10 Status: Offline Actief: Juli 3, 2012 Auteur Delen Geplaatst Juni 4, 2012 ik heb gelzen dat bitdefender met een update harware heeft beschadigd in verschillend computers. dus ik weet eigenlijk niet of ik die moet proberen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 20
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Geplaatst Juni 4, 2012 Delen Geplaatst Juni 4, 2012 Dat weet ik niet maar je hebt ook nog F-secuirity hier weet ik helemaal niks vanaf omdat deze alleen legaal te verkrijgen is Maar als ik een top 5 moest maken zou die er zo uitzien (gebaseerd op kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid): Kaspersky Internet Security BitDefender Internet Security F-Secure Internet Security Norton Internet Security AVG Internet Security Al deze Internet Security zijn de beste waar ze voor zijn namelijk virussen en andere rotzooi niet je computer laten beschadigen of hacken ik heb het meest gekeken naar de kwaliteit (hoe goed hij dus virus, malware en andere zooi tegenhoud) en daarna naar de gebruiks vriendelijkheid. Iemand trouwens enig ervaring met F-Secure (hij moet wel aardig goed zijn als hij zelf niet te kraken is )? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
paul gatjes Geplaatst Juni 4, 2012 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/22/12 Status: Offline Actief: Juni 10, 2012 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Juni 4, 2012 Kaspersky Internet Security is wel heel goed maar wat zwaar vind ik ik zal AVAST KIEZEN http://www.avast.com/nl-nl/indexen F-Secure heb ik ook gehad maar mij voor keur is toch avast maar ieder zijn ding Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Marciej123 Geplaatst Juni 4, 2012 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Juni 4, 2012 Niemand die Mbam aanraad? Dan doe ik het maar. Mallwarebytes anti mallware. Super programma al zeg ik het zelf Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Geplaatst Juni 5, 2012 Delen Geplaatst Juni 5, 2012 Marciej ik vind malwarebytes ook goed in het opsporen van malware en virus maar de realtime protectie vind ik slecht ik zou nog eerder Panda Intersequrity aanraden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
leuk50 Geplaatst Juni 5, 2012 Bijdragen: 20 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/23/10 Status: Offline Actief: Juli 3, 2012 Auteur Delen Geplaatst Juni 5, 2012 ik denk dat ik alle informatie heb dik ik wou.ik zet er een slotje op. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 20
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie