Dark Legend Geplaatst Mei 25, 2012 Bijdragen: 438 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/08/07 Status: Offline Actief: Juni 18, 2012 Delen Geplaatst Mei 25, 2012 Hallo, Het wordt weer warm buiten! Dat betekend dat het op mijn kamer ook een stuk warmer wordt, en dat daarmee mijn stock cooler op mijn AMD processor wat harder moet gaan draaien om mijn pc koel te houden. Nu is het algemeen bekend dat de stock koelers van AMD erg veel lawaai maken als ze hard gaan draaien, en dus wil ik graag een nieuwe cpu koeler. Ik ga waarschijnlijk voor de Scythe Mugen 3 PCGH. Deze heeft misschien een graad 2 twee verschil in koelprestaties met de Mugen 2 of 3 Rev B, maar hij is wel een stuk stiller. Nu is mijn enige probleem dat het blok 942 gram weegt... Heeft iemand hier ervaring mee, want ik vind een blok van bijna 1kg best wel zwaar Kan dit problemen opleveren ivm, mijn moederbord ofzo, of is dit geen enkel probleem? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 438
Rooo1o Geplaatst Mei 25, 2012 Bijdragen: 311 Waardering: 49 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/01/11 Status: Offline Actief: Mei 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Mei 25, 2012 Even een kwartiertje voor jou het gewicht van vele CPU coolers zitten vergelijken, sommigen gaan zo laag als 400 gram terwijl anderen tegen de 1.2 kilogram aanzitten. Ik heb op een paar sites gelezen dat een zware CPU koeler (ik heb helaas geen goed beeld van wat 'zwaar' wordt bestempeld) inderdaad veel stress kan leggen op het mainboard en het gaan buigen. Als je het niet comfortabel vindt, kan je een lichtere koeling nemen of de computer op zijn rug leggen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 49 311
Tom Geplaatst Mei 26, 2012 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Mei 26, 2012 Het is zwaar, maar het zal lukken. Kijk meer uit voor de hoogte van dat ding, want als je een kleine behuizing hebt past die koeler er niet in.Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Dark Legend Geplaatst Mei 29, 2012 Bijdragen: 438 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/08/07 Status: Offline Actief: Juni 18, 2012 Auteur Delen Geplaatst Mei 29, 2012 De maat zou geen probleem moeten zijn...Ik ben uitendelijk voor de gewone Mugen 3 gegaan, omdat het enige verschil bij de PCGH edition de 2e fan is.Aangezien ik hier nog precies zo''n fan heb liggen (Scythe slipstream 120mm) kan ik die er nog altijd bij plaatsen.Bedankt voor jullie antwoorden! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 438
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie