Xeon Geplaatst Mei 14, 2012 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/14/12 Status: Offline Actief: Mei 18, 2012 Delen Geplaatst Mei 14, 2012 Hallo allemaal,Mijn oude pc doet het niet goed meer en daarom heb ik besloten om een nieuwe te kopen, maar ik weet niet wat ik dat moet kopen.Wat is uw budget? 1750 euro voor desktop , 2500 voor alles.Wat is het einddoel van uw pc? Goed kunnen gamen.Heeft u verder specifieke eisen? Ik wil 3 monitoren kopen en daarvoor heb ik dus een goede grafische kaart voor nodig, heb ik er dan 1 nodig of meer? Ik wil ook graag tv kunnen kijken op mn monitor. Ik download ook redelijk veel dus dat wil ik wel goed kunnen blijven doen.Wilt u uw pc laten assembleren of zelf in elkaar zetten? AssemblerenWilt u nog overige randapparatuur erbij hebben? Ik wil nog 3 monitoren kopen en goede audio (boxen), muis, toetsenboord, goede hoofdtelefoon. (maar hoeft niet want die kan ik zelfook uitkiezen)Maakt u gebruik van draadloos netwerk? neeGaat u overclocken? neeWilt u een m-ATX of ATX systeem? geen idee, maakt niet uit.Als u nog verdere informatie nodig heeft, stel die gerust.met vr.gr. Xeon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Xeon Geplaatst Mei 14, 2012 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/14/12 Status: Offline Actief: Mei 18, 2012 Auteur Delen Geplaatst Mei 14, 2012 Het spijt me , ik ben vergeten om er bij te zetten dat de desktop max 1750 euro mag zijn en met alle andere dingen rond 2500 euro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Oud-beheerder Duken Geplaatst Mei 14, 2012 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25041 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 7 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Mei 14, 2012 Even als basis: http://nl.hardware.info/pcadvies/804/game-pc---april-2012 Kijken wat Tom voor je kan toveren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Oud-beheerder Duken Geplaatst Mei 14, 2012 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25041 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 7 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Mei 14, 2012 Voor 2000 euro kan je een aardig grote vibrator kopen hoor.Sarcasme i presume? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Xeon Geplaatst Mei 14, 2012 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/14/12 Status: Offline Actief: Mei 18, 2012 Auteur Delen Geplaatst Mei 14, 2012 Administrator, bedankt voor de basis maar ik wil denk ik een snellere processor , maar alsnog bedankt (btw is die geassembleerd? of hoe je het schrijft : P )vr. gr. xeon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Oud-beheerder Duken Geplaatst Mei 14, 2012 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25041 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 7 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Mei 14, 2012 Geen idee wat er met je aan de hand is Roelvvvv.Waarschuwing 1 is ontvangen, volgende is een tijdelijke ban. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Oud-beheerder Duken Geplaatst Mei 14, 2012 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25041 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 7 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Mei 14, 2012 Alle content die Roelvvvv nu plaats is pas zichtbaar na een Mod / admin goedkeuring. Indien de volgende weer reactie van Roelvvvv weer is nutteloos is is de ban uitgedeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Freddytje Geplaatst Mei 14, 2012 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Delen Geplaatst Mei 14, 2012 Is zijn account overgenomen ofzo? En wat doet die andere spam hier? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
Oud-beheerder Duken Geplaatst Mei 14, 2012 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25041 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 7 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Mei 14, 2012 IP ban... wat een dwaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Freddytje Geplaatst Mei 14, 2012 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Delen Geplaatst Mei 14, 2012 Vraag me af of hij het echt is, hij was eerst namelijk vrij normaal dus waarom zou je zo ineens als een idioot gedragen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
Oud-beheerder Duken Geplaatst Mei 14, 2012 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25041 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 7 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Mei 14, 2012 Geen idee, maar hij kan mij mailen voor uitleg. Tot die tijd ban ban ban en ban. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
marcelvn Geplaatst Mei 14, 2012 Bijdragen: 949 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/08 Status: Offline Actief: Juni 16, 2017 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Mei 14, 2012 IP ban... wat een dwaas Roelvvv / *******l is bannend ************-xxx.ip.telfort.nl s********ese@gmail.com [offtopic] Contact informatie, vooral zijn e-mail adres lijkt me niet gepast om te posten zonder toestemming, ook al houd die zich niet aan de regels. Dat is in ieder geval mijn mening. Tevens is Duken een veel bezochte site voor ook bots, plain text e-mail posten zorgt ervoor dat je snel op spamlijsten staat. Edit: [ontopic] - 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 949
Oud-beheerder Duken Geplaatst Mei 14, 2012 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25041 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 7 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Mei 14, 2012 Excuus aangepast, was ook niet in dit topic bedoelt maar binnen het "modhok" voor leden niet zichtbaar. Goed dat je het meld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Xeon Geplaatst Mei 14, 2012 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/14/12 Status: Offline Actief: Mei 18, 2012 Auteur Delen Geplaatst Mei 14, 2012 Heeft er iemand nog advies of gaat het alleen over die roelvvv enzo , sorry maar wilde het gewoon even weten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Freddytje Geplaatst Mei 14, 2012 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Delen Geplaatst Mei 14, 2012 Xeon, excuses zijn niet nodig. Je moet gewoon even wachten op onze topper Tom (of een van de andere top members) en je krijgt zo een hele PC voorgeschoteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
Xeon Geplaatst Mei 14, 2012 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/14/12 Status: Offline Actief: Mei 18, 2012 Auteur Delen Geplaatst Mei 14, 2012 oke bedankt voor het antwoord. Dit is namelijk m'n eerste dag op duken dus ik weet nog niet alles van duken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Oud-beheerder Duken Geplaatst Mei 14, 2012 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25041 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 7 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Mei 14, 2012 leuke eerste dag... gelijk die gekke spammer. Gebeurt trouwens nooit. Maar ik hoop dat Tom je kan helpen. Hij is nu op vakantie trouwens, of een ander lid? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Heisenberg Geplaatst Mei 14, 2012 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Mei 14, 2012 Ik ga er mee aan de slag, geef mij ongeveer 25 minuten./edit. Ik heb een opstelling, maar ik ga hem morgen verder helemaal verfijnen + uitleg. Dan krijg je een mooie post om dit topic weer een twist te geven. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Tom Geplaatst Mei 14, 2012 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Mei 14, 2012 Gelukkig. Ik kan nu echt niets samenstellen. De monitoren zullen wel lastig worden, denk ik. 750 euro is niet heel veel daarvoor, het ligt eraan wat je er precies mee wilt gaan uitvreten. Ik weet dat je een mooie combo hebt van een Dell U3011 met twee gekantelde U2308's daarnaast, maar dat overstijgt je budget ruim en is wellicht niet de slimste keuze voor je. Misschien valt zoiets ook te doen met andere schermen, maar dat weet ik niet uit mijn hoofd. Wat betreft het tv kijken ben je wel gebonden aan een TN-monitor, voor zover ik weet. Is vaak oké, maar niet voor professionele beeld- of videobewerking. Simpel gezegd zou ik meer geld steken in randapparatuur dan in de inhoud van de pc, zeker als blijkt dat dat eigenlijk ook nodig is voor je wensen. Een monitor of set boxen behoudt zijn waarde langer en kan ook langer mee dan een pctje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Dit is een populair bericht. Heisenberg Geplaatst Mei 15, 2012 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Dit is een populair bericht. Delen Geplaatst Mei 15, 2012 Ik moet ook zeggen ik kom er lastig uit met het randapparatuur, de vraag is even hoe wil je de opstelling hebben? Is 3x 22" genoeg, of heb je liever 24"? Qua ruimte, wat voor mogelijkheden heb je. Even heel basic gezien heb je het volgende: 3 monitoren gemonteerd aan een stand, voorbeeld: Of 3 monitoren gewoon op de voet, dit neemt vrij veel ruimte in: € 750 voor 3 monitoren en overige randapparatuur. Stel je neemt de Iiyama E2473HDS-B1. Een monitor die goed uit te testen komt, een TN-paneel heeft en bedoeld is voor gamen. Dan ben je exclusief verzendkosten ongeveer 500+ euro kwijt. Dus het kan wel, maar zeker geen krachtige Dell monitor. Oké opstelling zelf. Lastig, € 1750 maar je wilt goed kunnen gamen op 3 monitoren. Die 6,2 miljoen pixels moeten goed kunnen worden aangestuurd voor niet alleen morgen, maar ook de komende maanden. Far Cry 3 komt eraan en andere nieuwere spellen, het is wel zo leuk als je deze kunt afspelen natuurlijk. We moeten dus kijken naar een grafische oplossing die krachtig genoeg is om 5760 x 1080 op hoge instellingen te kunnen aansturen. € 1750 budget voor de computer. Je geeft zelf al aan dat je de Core i5 2500k een processor vind die te weinig in zijn mars heeft. Je kunt naar Ivy Bridge of de i7 2600k. Je budget laat socket 2011 niet toe, moederbord + CPU is al gauw € 700,-. Ivy Bridge is zuiniger en aangezien je niet gaat overclocken heeft het ook weinig zin om een 'K' processor te nemen. Deze hebben een unlocked multiplier waardoor het overclocken een stuk simpeler wordt. Oké door naar de setup. Hoe ziet die er nu uit: Klik!. Ik zal beginnen met het uitleggen met elk onderdeel, allereerst begin ik bij de behuizing. Behuizing Gekozen is voor een Corsair Carbide Series 500R. Dit is een ruime ATX behuizing dat de componenten gaat vestigen en koelen. Corsair is een betrouwbaar merk op het gebied van behuizingen, ze zijn steeds meer aan het ontwikkelen voor ieder segment en ook voor gamers. Aangezien de 800D een hele forse behuizing is van het formaat E-ATX is daarvoor niet gekozen. De 500R heeft voor een mooie prijs goede koelingsmogelijkheden, ruimte voor een setup met meerdere grafische kracht en capaciteit voor het wegwerken van kabels. De behuizing is van hoge kwaliteit en heeft handige tool-less ontwerpen wat het vervangen van een harddisk bijvoorbeeld erg makkelijk maakt. Moederbord & Processor Ik begin bij de uitleg van de socket die ik heb gekozen. Dat is socket 1155, het Sandy-Bridge / Ivy Bridge platform. Een populair platform met hele goede prestaties voor een mooie prijs. De quad-cores van Intel zowel de i5 en i7 zijn erg snel en maakt het de concurrentie AMD erg moeilijk om op dit segment te concurreren. Aangezien de i5 2500k voor jouw te weinig biedt, is er gekozen voor de nieuwste generatie i7. Dit is Ivy Bridge. Ivy Bridge is een stap van Intel naar een kleinere procedé, dit houdt in naar een 22nm architectuur. Hierdoor zou in theorie het verbruik omlaag moeten gaan. Waarom dat zo is, is een vrij technisch verhaal. Wat voor jouw relevant is zijn dat game-performances niet onderdoet van de aller-snelste Core i7 processoren op dit moment. Een voorbeeld hiervan: http://www.guru3d.com/imageview.php?image=38138 - We hebben het dan over de Core i7 3770K Je kunt zien, dat wanneer de i7-3770 zijn standaard frequentie draait die akelig in de buurt komt van de 980X, een processor dat een tijdje geleden werd beschouwd als de aller-snelste en duurste processor voor consumenten. Je ziet zelfs dat bij het spel Crysis 2, de i7 3770 de top pakt. Vandaar dat ik heb gekozen voor deze processor, prima voor jouw doeleinden. Dan het moederbord. Met de nieuwste generatie processor is er ook een nieuw type moederbord nodig, genaamd de Z77 chipset. Voor Sandy-Bridge had je onder andere de P67 en Z68 en nu voor Ivy-Bridge Z77. Z77 heeft wat nieuwere features die handig kunnen zijn, maar over het algemeen niet de upgrade waard om over te stappen naar Z68. Waarom dan Z77? Want dat moet van Intel, Ivy-Bridge werkt niet op Z68. Als moederbord ben ik gegaan voor het merk ASRock. Een merk dat steeds sterker wordt en concurreert met de grotere namen als MSI, GigaByte en Asus. Over het algemeen zijn deze prijziger geprijsd en bieden minder of net zoveel prestaties als deze ASRock. Je hebt beschikking over 4x SATA-600, deze nieuwste en snelste SATA-poorten die beschikbaar zijn. Ook USB 3.0 en PCI-Express 3.0, het nieuwste van het nieuwste met de nodige verbeteringen. Verder ondersteuning voor CFX, dit is het belangrijkste. CFX = CrossFire wat regelmatig zal terugkomen in dit verhaal. Al met al een prima moederbord met de features die voor jouw van toepassing zijn. Veel luxere en duurdere moederborden is niet nodig, ook al is dat toelaatbaar in jouw budget. Waar het omgaat, is de grafische oplossing. En dat is waar we nu naar toe gaan. Videokaart(en) Tja, misschien al opgevallen geen goedkope oplossing. Maar liefst 650 losse euro's voor grafische kracht. Let op, dit is zijn er twee dus in een CrossFire opstelling. De HD 7950. 7000 serie van ATi, de nieuwste serie. NVIDIA heeft nu zijn 600-serie wat een beetje opgang aan het komen is, maar de goedkoopste 600-serie videokaart is de GTX-670 die rond de € 380,- kosten. De 7950 in een CrossFire opstelling, hoe presteert zoiets. Ik zal je vertellen, dat presteert "beest"-achtig. Het komt akelig in de buurt van setups als GTX 590 in SLI of een HD 6990 in Crossfire. Vergelijking? € 1500+ tegen over € 650+. Daarnaast zijn de 7950's een stuk zuiniger en beter bestand tegen warmte-afgifte en geluid. Wat resultaten: Prestaties in Metro 2033, een zwaar spel: http://www.guru3d.com/imageview.php?image=36277 Prestaties in Battlefild 3: http://www.guru3d.com/article/radeon-hd-7950-crossfire-review-2-and-3way/17 Verbruik: http://www.guru3d.com/article/radeon-hd-7950-crossfire-review-2-and-3way/5 Al met al, een prima oplossing voor zijn prijs. Je kunt eventueel gaan voor de HD 7970, maar dat al snel richting de € 700+. Het voordeel van ATI is de EyeFinity, hier uitleg: http://www.amd.com/us/products/technologies/amd-eyefinity-technology/Pages/eyefinity.aspx Natuurlijk heeft deze grafische kracht koeling nodig, de videokaarten hebben goede koeling van zichzelf. Deze behuizing heeft een grote 20cm ventilator aan de zijkant die de warmte kan afvoeren. Eventueel ook de oplossing dat die koele lucht naar binnen stuurt en dan via bovensteventilatoren weg voert. Dit zijn NoiseBlockers die stil maar krachtig zijn werkt uitvoert, vrij prijzig maar zijn volgens vele nog beter dan de Noctua fans. Daarnaast moet je fan zijn van de kleuren die ze gebruiken. Volgende component please. SSD / Harddisk Een essentieel onderdeel, eigenlijk alles wat te maken heeft qua software maakt gebruik je van harde schijf. Nu zijn er op dit moment twee grote soorten. Een Solid State Drive en een traditionele harde schijf. Een SSD is bloedjesnel, maakt gebruik van flash-geheugen dat geen acces-time nodig heeft. De Samsung 830 128GB is een prima prijs/prestatie verhouding SSD. Voldoende voor je OS + andere zwaardere programma's. Data gaat echter op de 2TB van Seagate. Alle downloads en dergelijke kunnen daarop worden gezet. Wat je echter merkt, is dat echt alles sneller gaat met een SSD. Opstarten PC, openen programma's, laden van programma's zelfs het browsen op internet gaat sneller. Aangezien ze allebei met SATA-600 werken maken ze daar lief gebruik van, SATA-600 gaat tot 600 MB/s wat zat is. Intern geheugen Corsair geheugen, 8GB intern lopend op 1866 MHz. Fabrieksopgave van het moederbord geeft max. 1600 MHz aan echter via een simpele klik in de BIOS draait het 1866 MHz. Als je 8GB aan de lage kant vind, kun je er twee van bestellen. Dan heb je 16GB intern geheugen. DVD-drive Sony Optiarc AD-5280S, prima dingetje en doet zijn werk zoals wordt gevraagd. Eventueel als je Blu-Ray's gaat gebruiken moet je €60,- bijleggen voor je optische drives. Voeding Voor een crossfire opstelling heb je een sterke voeding nodig, niet overdreven zwaar want de HD 7950's vragen niet zoveel. Aangezien je niet gaat overclocken heb je dat ook niet nodig. 750 watt is prima voor jouw PC. Deze voeding heeft het certificaat "Gold", dat houdt in dat die een hogere efficiëntie heeft dan andere voedingen die Bronze of Silver hebben. Overzichtje hiervan: http://en.wikipedia.org/wiki/80_PLUS Koeling Naast de Noiseblocker Fans heb je ook een Cooler Master Hyper 212 Evo. De stock koeler maakt soms wat lawaai wat onnodig is, vandaar gekozen voor deze koeler. Prima ding en zorgt ervoor dat je zonder problemen de standaard Turbo-Clock van Intel kan gebruiken. Deze draait dan op bijna 4GHz, waardoor je prestaties zullen toenemen. Hiervoor zit de bijgeleverde koelpasta, dit zal door Azerty worden toegepast. Randapparatuur Redelijk belangrijk. Ik ben op dit moment gegaan voor 3x 24" Iiyama. De monitoren die ik in het begin heb genoemd. Review met plaatjes hoe die eruit ziet: http://nl.hardware.info/reviews/2163/iiyama-prolite-e2473hds-b1-monitor-review Naast deze set heb ik voor jou de keuze gemaakt van toetsenbord en muis. In het eerste geval de Corsair FPS toetsenbord, een mechinical toetsenbord wat in het begin heel erg wennen is. Daarna zul je snel de voordelen eruit halen. Qua muis de Logitech G500. Ik kan niet bepalen wat jij fijn in de hand vind liggen dus eventueel kun je zelf naar de winkel gaan hiervoor om uit te zoeken wat jij fijn vind. Logitech G500 is een populaire muis die veel wordt gekozen door gamers. Uiteraard met een bijbehorende muismat, mocht je dit nodig vinden kun je dit weglaten. Zo.. RSI-klachten verder en 4 koffie hehe. Nee grapje, ik hoop dat je er wat aan hebt en er zullen zeker nog wat verbeter punten aanpas komen. Zit momenteel op kantoor dus check af en toe DukeN.NL. In ieder geval een begin(netje). 7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Oud-beheerder Duken Geplaatst Mei 15, 2012 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25041 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 7 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Mei 15, 2012 Wat een post wat een post!!! Ik mis de UBERlike knop! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Tom Geplaatst Mei 15, 2012 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Mei 15, 2012 Even een (te) korte opmerking: waarom geen 240/256GB SSD? 70% vullen en rekening houdend met 1KB = 1000B kun je dan 170GB kwijt, tegenover circa 80GB met de kleinere variant. Dat laatste is wellicht erg weinig, zeker voor zo'n budget. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Rooo1o Geplaatst Mei 15, 2012 Bijdragen: 311 Waardering: 49 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/01/11 Status: Offline Actief: Mei 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Mei 15, 2012 één ding om te merken op jouw post: ik heb een Asus P8Z68-V PRO en dankzij een recente BIOS-update kan ik gewoon een Ivy Bridge-processor erin gooien, hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 49 311
Heisenberg Geplaatst Mei 15, 2012 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Mei 15, 2012 @ Rooo1o, ja dat klopt. Echter niet elk moederbordfabrikant ondersteund dat, dus vandaar voor het gemak een Z77 bord gekozen. Hierdoor voorkom je eventuele problemen. @ Tom: ja dat klopt ook, 256GB is een betere keuze. Pas later kwam ik erachter dat ik nog ruimte over had maar de aanpassing vergeten door te voeren. Vernieuwde versie: Klik En iedereen die mijn post heeft geliked, thanks voor je support. Doet mij goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.