Spring naar bijdragen

Razer naga error

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  618
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Sinds een paar dagen heb ik een razer naga gekocht: http://tweakers.net/pricewatch/245201/razer-naga.html#tab:info

De muis werkt wel alleen de software die ik gedownload heb werkt niet. Ik krijg namelijk deze error: "Please connect a razer synapse 2.0 enabled device". Terwijl de muis wel gewoon aangesloten is. Ik heb de firmware van de muis ook al 2 keer geupdate en het programma opnieuw geinstalleerd maar dat mocht niet baten.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 14
  • 618
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  311
  • Waardering:   49
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Probeer hem eens in een ander USB-poortje te steken, gevolgd door de linker- en rechtermuisknop samen in te drukken. Werkt hij dan nog niet, probeer hem dan in een andere computer. Als die computer hem ook niet herkent als een Razer-device, ga ermee terug en vraag een andere Naga of een andere MMO-muis zoals de Corsair Vengeance M90.

EDIT: voordat je hem in een andere computer steekt, update de chipset driver van je moederbord. Valt gewoonlijk te vinden op de website van de fabrikant van je moederbord/computer/laptop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 49
  • 311

• Actief:  

Ik had alle usb poorten al geprobeerd maar geen suc6. Ik ga het nu proberen op een andere pc als ik alles heb geupdate.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 14
  • 618

• Actief:  

Op mijn desktop pc krijg ik dezelfde error. Drivers up to date, verschillende usb poorten geprobeerd, het programma opnieuw geinstalleerd, maar geen suc6.

Heeft iemand nog andere tips of suggesties?

EDIT:

Sorry voor de dubbel post ik dacht dat de twee posts gemerged werden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 14
  • 618

• Actief:  

Muis defect, wordt door eigen software niet herkend. Ik neem aan dat de MMO-knoppen (en dus wellicht de enige reden om die anders mediocre scorende muis te kopen) enkel werken als de software geïnstalleerd is? In dat geval zou ik met die muis teruggaan naar winkel waar je hem vandaan hebt met je garantiebewijsje, hen uitleggen wat het probleem is, zij testen hem en geven je als het goed is een nieuwe.

Als alles gewoon naar behoren werkt zonder de extra software, dan zie ik niet echt een reden om ermee terug te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 49
  • 311

• Actief:  

De knoppen aan de zijkant werken wel, als ik ze 1 voor 1 indruk krijg ik het volgende: 1234567890-=

Maar ik kan nu dus geen macro of andere actie aan een knop linken. Tevens kan ik ook die overbodige verlichting er op niet uitzetten en dingen als dpi instellen. Dus ik kan de muis nu gewoon niet naar behoren gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 14
  • 618

• Actief:  

Ja, dan wordt het terugbrengen naar de winkel. Als laatste probeersel (excuses dat ik dit vergeten ben) kan je nog proberen om de muis te resetten naar zijn oorspronkelijke status, hoe je dit moet doen staat in de handleiding beschreven. Hoeveel dit gaat uitdoen...ik weet niet. Maar alleszins veel succes...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 49
  • 311

• Actief:  

De muis heb ik gekocht via internet bij gamediscounter.com, hopelijk gaan ze daar goed om met klachten. Ik zal kijken of dat resetten wil lukken.

EDIT:

Die reset code kan ik niet vinden, wel iets van: Zorg dat de muis niet ingestoken zit, start update programma, druk linkermuiknop, rechtermuisknop en middelmuisknop tegelijk in en sluit hem dan pas aan. Maar dat heb ik ook al een paar keer geprobeerd zonder suc6.

Die support van razer is ook slecht. Gister kreeg ik direct bericht en nu het moeilijk begint te worden laten ze al meer dan 24 uur niks van zich horen.

Op veel sites lees ik ook terug dat die software gewoon bagger is.

EDIT2:

Maar goed dat er zoiets bestaat als zichttermijn :) Ik ga de muis terug sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 14
  • 618

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...