Rikkert. Geplaatst Mei 9, 2012 Bijdragen: 5261 Waardering: 503 Prestatiepunten: 466 Dagen gewonnen: 10 Lid sinds: 10/24/09 Status: Offline Actief: Oktober 15, 2022 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Mei 9, 2012 Halle mensen Heb de laatste tijd steeds meer problemen met het internet bij Ziggo alles in een plus. Probleem: - Internet valt soms op rare momenten weg. Nog wel bereik maar geen internet. - Internet is opeens heel erg sloom. Kijk ik youtube video's, en na zo veel video's moet die opeens 30 seconden laden om 5 seconden te kijken. Of bij Spotify dat die opeens na 10 liedjes in het midden heel lang moet laden... Na 10 minuten is dit wel weer weg, maar het is niet bepaald fijn... Nu heb ik al op de site gekeken, maar er staat dat er geen werkzaamheden/storingen (meer) zijn. Nou is mijn vraag of iemand dit ook ooit heeft meegemaakt, en of je dit ook opgelost heeft gekregen. Of heeft er iemand tips. Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 503 5.3k 10
marcelvn Geplaatst Mei 9, 2012 Bijdragen: 949 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/08 Status: Offline Actief: Juni 16, 2017 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Mei 9, 2012 Ik heb vanaf vandaag wel ongeloofelijk hoge ping bij zowel alle games, bijna onspeelbaar... heb ook ziggo en aan de router ligt het niet :/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 949
Rikkert. Geplaatst Mei 9, 2012 Bijdragen: 5261 Waardering: 503 Prestatiepunten: 466 Dagen gewonnen: 10 Lid sinds: 10/24/09 Status: Offline Actief: Oktober 15, 2022 Leeftijd: 28 Auteur Delen Geplaatst Mei 9, 2012 Mijn speedtest.net resultaat is gewoon vrij normaal... Ping is 13ms en down+upsnelheid is gewoon hetzelfde...Maar nu doet mijn internet ook normaal...Ik zal zo eens kijken als mijn internet weer even vaag doet. Of er dan veel veranderd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 503 5.3k 10
marcelvn Geplaatst Mei 9, 2012 Bijdragen: 949 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/08 Status: Offline Actief: Juni 16, 2017 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Mei 9, 2012 ingame heb ik ook gewoon 15 ping, maar hij lagged gewoon hardstikke en het is duidelijk internet lag soms schiet ping opeens naar 400 :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 949
shadowwatch Geplaatst Mei 9, 2012 Bijdragen: 1095 Waardering: 139 Prestatiepunten: 2 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/26/09 Status: Offline Actief: Januari 5, 2018 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Mei 9, 2012 ik heb dat probleem al een aantal maanden echt raar,wat het raarste is is dat ik download met ongeveer 2mb per seconde,en op browser gaat het echt slecht hij crasht hij gewoon een aantal keer per dag.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 1.1k
Rikkert. Geplaatst Mei 9, 2012 Bijdragen: 5261 Waardering: 503 Prestatiepunten: 466 Dagen gewonnen: 10 Lid sinds: 10/24/09 Status: Offline Actief: Oktober 15, 2022 Leeftijd: 28 Auteur Delen Geplaatst Mei 9, 2012 Dat heb ik dus nu een week.Als dit morgen nog zo is ga ik Ziggo mailen/bellen. Want het is nogal irritant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 503 5.3k 10
shadowwatch Geplaatst Mei 9, 2012 Bijdragen: 1095 Waardering: 139 Prestatiepunten: 2 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/26/09 Status: Offline Actief: Januari 5, 2018 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Mei 9, 2012 oke als je hebt gemaild laat het dan even weten ben wel benieuwd wat eruit komt omdat ik er ook al tijd mee zit te klote.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 1.1k
Rikkert. Geplaatst Mei 9, 2012 Bijdragen: 5261 Waardering: 503 Prestatiepunten: 466 Dagen gewonnen: 10 Lid sinds: 10/24/09 Status: Offline Actief: Oktober 15, 2022 Leeftijd: 28 Auteur Delen Geplaatst Mei 9, 2012 Krijg nu deze melding op Speedtest.netLatency test error - latency test returned an error while trying to read the latence file.En internet viel weg...Ik ga ze zo een mailtje sturen. Laat jullie de reactie even weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 503 5.3k 10
marcelvn Geplaatst Mei 9, 2012 Bijdragen: 949 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/08 Status: Offline Actief: Juni 16, 2017 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Mei 9, 2012 Weet al wat eruit komt, het ligt volgens ziggo toch aan je modem/pc/router na 20x bellen fzo laten ze je kastje in de buurt is checken en daar licht het probleem ook niet. Na een tijdje blijkt het toch intern een probleem te zijn en fixen ze het zonder de klanten wat te vertellen >_> Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 949
VADERTJE Geplaatst November 9, 2012 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/15/08 Status: Offline Actief: November 9, 2012 Delen Geplaatst November 9, 2012 (bewerkt) BIJ ZIGGO IS HET ZO DAT JE GEMIDDELD 1X PER MAAND JE MODUM MOET RESETTEN DIT DOE JE DOOR GEDURENDE MINIMAAL 6 SECONDEN ALLE STROOM VAN DE ROUTER EN HET BINNENKOMEND MODUM AF TE ZETTEN EN DAARNA WEER GEWOON STROOM TEGEVEN DIT HELPT IN 99 PROCENT VAN DE GEVALLENMod-edit: De volgende keer geen caps-lock gebruiken. Mocht dit nog een keer voorkomen wordt er een waarschuwing gegeven. November 11, 2012 bewerkt door Quinten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
jgrboer Geplaatst November 22, 2012 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/22/12 Status: Offline Actief: November 22, 2012 Delen Geplaatst November 22, 2012 Hier ook probleem met ziggo, met spotnet begint een download met 2mb/ps en zakt dan omlaag in +/- 10 seconde, hierna stopt de download...iemand enig idee wat hieraan te doen is...mvg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Oud-beheerder Duken Geplaatst November 22, 2012 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25046 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Februari 6 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst November 22, 2012 Je kan beter een eigen topic openen jgrboer. Dat is overzichtelijker.Wat gebruik je als nieuwsserver? Een payserver of die van ziggo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
r4dioactivity Geplaatst November 23, 2012 Bijdragen: 595 Waardering: 36 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/13/09 Status: Offline Actief: Januari 24, 2016 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst November 23, 2012 (bewerkt) Bij mij doet ziggo ook raar de afgelopen twee weken. Alles is slomer en als ik op speedtest.net mijn snelheden check dan is mijn downloadsnelheid bijna gehalveerd. Upload is wel even hoog. Dit heb ik nu: En ik hoor 60 down en 6 up te hebben. (alles-in-1 plus) November 23, 2012 bewerkt door r4dioactivity Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 36 595
Farid. Geplaatst November 23, 2012 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst November 23, 2012 Bel ziggo even op. 1200 is het nummer vanaf een vast toetsel. 't is een gratis nummerVanaf mijn Galaxy s2, een fijne dag!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
C.K7 Geplaatst November 25, 2012 Bijdragen: 473 Waardering: 3 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/01/08 Status: Offline Actief: Oktober 22, 2022 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst November 25, 2012 (bewerkt) Hmm welke modem hebben jullie? Een modem met een router maar je hebt al een eigen router?Dan zou ik de router van de modem uitzetten. Door in te loggen in je router van de modem.en dan Router mode veranderen naar brigde only mode.http://www.hoemoethe...ggen-op-router/Had ook tijdje last van sloom internet en internet uitval alleen dan van UPC. November 25, 2012 bewerkt door C.K7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 473
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.