Spring naar bijdragen

Internet ziggo doet raar


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  10/24/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Halle mensen :)

Heb de laatste tijd steeds meer problemen met het internet bij Ziggo alles in een plus.

Probleem:

- Internet valt soms op rare momenten weg. Nog wel bereik maar geen internet.

- Internet is opeens heel erg sloom. Kijk ik youtube video's, en na zo veel video's moet die opeens 30 seconden laden om 5 seconden te kijken. Of bij Spotify dat die opeens na 10 liedjes in het midden heel lang moet laden...

Na 10 minuten is dit wel weer weg, maar het is niet bepaald fijn...

Nu heb ik al op de site gekeken, maar er staat dat er geen werkzaamheden/storingen (meer) zijn.

Nou is mijn vraag of iemand dit ook ooit heeft meegemaakt, en of je dit ook opgelost heeft gekregen.

Of heeft er iemand tips.

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5.3k
  • 10
  • Reacties 14
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  949
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10/12/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ik heb vanaf vandaag wel ongeloofelijk hoge ping bij zowel alle games, bijna onspeelbaar... heb ook ziggo en aan de router ligt het niet :/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 949

  • Bijdragen:  5261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  10/24/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Mijn speedtest.net resultaat is gewoon vrij normaal... Ping is 13ms en down+upsnelheid is gewoon hetzelfde...

Maar nu doet mijn internet ook normaal...

Ik zal zo eens kijken als mijn internet weer even vaag doet. Of er dan veel veranderd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5.3k
  • 10

  • Bijdragen:  949
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10/12/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

ingame heb ik ook gewoon 15 ping, maar hij lagged gewoon hardstikke en het is duidelijk internet lag soms schiet ping opeens naar 400 :S

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 949

  • Bijdragen:  1095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09/26/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

ik heb dat probleem al een aantal maanden echt raar,

wat het raarste is is dat ik download met ongeveer 2mb per seconde,

en op browser gaat het echt slecht hij crasht hij gewoon een aantal keer per dag..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 1.1k

  • Bijdragen:  5261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  10/24/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Dat heb ik dus nu een week.

Als dit morgen nog zo is ga ik Ziggo mailen/bellen. Want het is nogal irritant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5.3k
  • 10

  • Bijdragen:  1095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09/26/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

oke als je hebt gemaild laat het dan even weten ben wel benieuwd wat eruit komt omdat ik er ook al tijd mee zit te klote..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 1.1k

  • Bijdragen:  5261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  10/24/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Krijg nu deze melding op Speedtest.net

Latency test error - latency test returned an error while trying to read the latence file.

En internet viel weg...

Ik ga ze zo een mailtje sturen. Laat jullie de reactie even weten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5.3k
  • 10

  • Bijdragen:  949
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10/12/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Weet al wat eruit komt, het ligt volgens ziggo toch aan je modem/pc/router :P na 20x bellen fzo laten ze je kastje in de buurt is checken en daar licht het probleem ook niet. Na een tijdje blijkt het toch intern een probleem te zijn en fixen ze het zonder de klanten wat te vertellen >_>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 949
  • 5 maanden later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08/15/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

BIJ ZIGGO IS HET ZO DAT JE GEMIDDELD 1X PER MAAND JE MODUM MOET RESETTEN DIT DOE JE DOOR GEDURENDE MINIMAAL 6 SECONDEN ALLE STROOM VAN DE ROUTER EN HET BINNENKOMEND MODUM AF TE ZETTEN EN DAARNA WEER GEWOON STROOM TEGEVEN DIT HELPT IN 99 PROCENT VAN DE GEVALLEN

Mod-edit: De volgende keer geen caps-lock gebruiken. Mocht dit nog een keer voorkomen wordt er een waarschuwing gegeven.

bewerkt door Quinten.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11/22/12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hier ook probleem met ziggo, met spotnet begint een download met 2mb/ps en zakt dan omlaag in +/- 10 seconde, hierna stopt de download...

iemand enig idee wat hieraan te doen is...

mvg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25029
  • Dagen gewonnen:  265
  • Lid sinds:  12/17/11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Je kan beter een eigen topic openen jgrboer. Dat is overzichtelijker.

Wat gebruik je als nieuwsserver? Een payserver of die van ziggo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2.9k
  • 26.2k
  • 265

  • Bijdragen:  595
  • Waardering:   36
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03/13/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Bij mij doet ziggo ook raar de afgelopen twee weken. Alles is slomer en als ik op speedtest.net mijn snelheden check dan is mijn downloadsnelheid bijna gehalveerd. Upload is wel even hoog.

Dit heb ik nu:

2326411138.png

En ik hoor 60 down en 6 up te hebben. (alles-in-1 plus)

bewerkt door r4dioactivity
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 36
  • 595

  • Bijdragen:  5247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08/27/07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bel ziggo even op. 1200 is het nummer vanaf een vast toetsel. 't is een gratis nummer

Vanaf mijn Galaxy s2, een fijne dag!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5.2k

  • Bijdragen:  473
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05/01/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Hmm welke modem hebben jullie? Een modem met een router maar je hebt al een eigen router?

Dan zou ik de router van de modem uitzetten. Door in te loggen in je router van de modem.

en dan Router mode veranderen naar brigde only mode.

http://www.hoemoethe...ggen-op-router/

Had ook tijdje last van sloom internet en internet uitval alleen dan van UPC.

bewerkt door C.K7
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 473

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Eater

    Geplaatst

    Met trots kondigen we de lancering aan van versie 9.0.0 van AnyDesk voor Windows. Dit krachtige programma, ontwikkeld door voormalige TeamViewer-medewerkers, stelt gebruikers in staat om op afstand toegang te krijgen tot en controle te krijgen over andere computers. AnyDesk is beschikbaar op diverse platforms, waaronder Windows, Linux, FreeBSD, macOS, Android en iOS, hoewel niet elk platform dezelfde versie heeft. Voor thuisgebruik is de software kosteloos; voor zakelijke doeleinden beginnen de abonnementskosten bij slechts 15 euro per maand, met onbeperkte toegang tot toekomstige updates. De changelog sinds versie 8.1.0 voor Windows omvat een aantal opmerkelijke verbeteringen en nieuwe functies: Nieuwe functies: - AnyDesk Assist (alleen UltimateCloud)**: Technici kunnen nu sessies starten zonder het AnyDesk-ID van de gebruiker, wat de toegang vergemakkelijkt via de snelste ondersteuningsclient (indien ingeschakeld). Deze functie omvat ook tools voor het aanmaken, volgen en beheren van verzoeken. - Gebruikers kunnen nu direct vanuit de client om assistentie vragen bij technici (indien ingeschakeld). - Schermopname**: Een nieuwe functie die het mogelijk maakt om schermactiviteit vast te leggen. - Aangepaste clients**: Het is nu mogelijk om bij te werken naar een aangepaste client van dezelfde versie, maar met een andere configuratie. Bugfixes: - Opgelost: Crashes bij het hernoemen van adressen in het adresboek. - Opgelost: Crashes bij het verwijderen van items uit het adresboek of recente sessies. - Opgelost: Onjuiste bannerberichten die soms verschenen bij gebruik van gratis licenties. - Opgelost: Visuele inconsistenties in de donkere modus. - Opgelost: Ongewenste weergave van het adresboek bij het opstarten in sommige gevallen. - Opgelost: Sporadische uitlogproblemen van een AnyDesk-account. Andere wijzigingen: - Verbeterde gebruikersinterface feedback bij het registreren van licenties via URL's, met een nieuwe stille optie om deze te onderdrukken. - Verbeterde lokalisatie in verschillende talen. Met deze update blijft AnyDesk zich inzetten voor een gebruiksvriendelijke en efficiënte ervaring voor al zijn gebruikers. Upgrade vandaag nog en ontdek de nieuwe mogelijkheden!
  • Recente prestatie

    • DJ Robbie heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...