klijn4 Geplaatst Mei 7, 2012 Bijdragen: 23 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/26/07 Status: Offline Actief: Mei 19, 2012 Delen Geplaatst Mei 7, 2012 Ik heb hier al een tijdje een account maar ik heb er nooit echt wat mee gedaan. Nu ben ik terug en stel ik me even voor. Hans 19 jaar Heb een relatie En ik hou van muziek,films en games en een grote voetballiefhebber (Ajax) Als jullie nog vragen hebben, stel ze gerust Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 23
Zombymario Geplaatst Mei 8, 2012 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Mei 8, 2012 Hoi klijn, ik hoop dat je het leuk gaat krijgen op duken.nl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Geplaatst Mei 8, 2012 Delen Geplaatst Mei 8, 2012 Kijk iemand die voor de goeie club is Welkom op het forum Hans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.