Gast h.vanlieshout Geplaatst Augustus 21, 2006 Delen Geplaatst Augustus 21, 2006 Ik heb tweemaal een trial geprobeerd.(30 dagen) Kopen van een licentie vind ik te duur, ondanks dat ik het programma goed vind.Ik kan ook werken met daemon tools en dan branden met nero, maar ik heb toch liever een programma, waar ik tegelijk mee kan converteren en branden. (van iso-bestanden en daar op lijkende bestanden).Via torrents en downloads van cracks en serials schiet ik niet veel op. Je hebt dan ook te maken met een ellenlange formule, die het tenslotte niet doet. (wat ik dan heb geprobeerd) Heeft iemand anders een betere ervaring? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Augustus 21, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Augustus 21, 2006 Je ook de full verion van het pakket downloaden. De aanschaf is inderdaad wat aan de hoge kant. Je kan ook poweriso proberen. Deze is te downloaden in de download sectie van duken.nl en dan na het downloaden O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
smartass Geplaatst Oktober 3, 2006 Bijdragen: 262 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: April 19, 2012 Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Oktober 3, 2006 ik heb nu ook alcohol 120% full version, geregistreerd met serial enzo... (ik heb het niet gekocht) als je de serial nodig hebt moet je het maar zeggen... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 262
yihaa Geplaatst Oktober 3, 2006 Bijdragen: 696 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/03/06 Status: Offline Actief: Januari 19, 2015 Delen Geplaatst Oktober 3, 2006 Met het programma IMGBURN van de maker van DVDDECRYPTER kun je ISO bestanden evt. direkt branden.(www.imgburn.com) groeten YIHAA Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 696
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie