roelvvv Geplaatst Mei 2, 2012 Bijdragen: 128 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/28/10 Status: Offline Actief: Mei 20, 2012 Delen Geplaatst Mei 2, 2012 Hoi, ik wil een dual layer van verbatim (8.4Gb) gaan branden voor de ps3 (als film) maar ik vroeg me af welke snelheid ik dan moet nemen.Alvast bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 128
Zombymario Geplaatst Mei 2, 2012 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Mei 2, 2012 Gewoon 2x of lager? Dan heb je zo min mogelijk problemen dat het fout kan gaan tijden het branden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Farid. Geplaatst Mei 2, 2012 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Mei 2, 2012 Volgens mij maakt het anno 2012 niet heel veel meer uit hoe snel of hoe langzaam je brand. Vroeger was het weleens het geval dat niet alle cd/dvd spelers een hoge snelheid konden lezen.Ik heb hier een quote waar je wel wat aan hebt:Waarom dan toch de mogelijkheid om "langzamer" te branden dan de maximumsnelheid? Als je een langzame computer hebt (en dan gaat het vooral om de snelheid waarmee de computer data naar je brander kan sturen), kan het gebeuren dat je brander niet snel genoeg data binnenkrijgt. Je krijgt dan wat men een "buffer underrun" noemt. Moderne branders zijn daar vaak tegen beveiligd, maar bij oudere branders mislukte de cd dan. Als je voor een langzamere snelheid koos, was de kans op een mislukte cd kleiner.Een tweede reden is dat bij snel branden de cd sneller draait en de kans op afwijkingen (bijvoorbeeld wanneer je tegen de computer stoot) groter is.BronPersoonlijk brand ik tussen 4x en 8x. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
roelvvv Geplaatst Mei 2, 2012 Bijdragen: 128 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/28/10 Status: Offline Actief: Mei 20, 2012 Auteur Delen Geplaatst Mei 2, 2012 Ok bedankt, dan doe ik hem gewoon op 8x.En nog even een vraagje, ik heb zonet een film gedownload (mp4 formaat) maar de ondertiteling is er niet ingebakken.Er zit wel een SUB en een IDX bestand bij, ik heb geen idee hoe ik dit zou moeten inbakken maar zou de ps3 dit automatisch met elkaar in verband brengen?Want windows mediaplayer doet dat dus niet..Alvast bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 128
Farid. Geplaatst Mei 2, 2012 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Mei 2, 2012 Hier is je oplossingen anders hierEn anders google.nl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.