Spring naar bijdragen

Starcraft 2 wings of liberty gedownload met crack RELOADED maar problemen met cracken??

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  24
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo allemaal,

Ik heb dus die crack gedownload en het volgende gedaan maar het mislukt steeds:

Eerste wat ik doe is installeren natuurlijk, met en zonder internetverbinding heb ik allebei al een keer geprobeerd.

Daarna sleep ik de update map naar de dir map en vervolgens dubbelklik ik in de winrar op üpdate.bat" om hem een keer te draaien daar gaat het mis want dan zie ik een zwart scherm knipperen en dat was het, hij laad dan niet en de zwarte scherm is ook niet te zien die gaat gelijk weg eenmaal te knipperen.

Daarna sleep ik de volgende mappen naar de geinstalleerde map: "battle.net", "suport" en "version" deze mappen vervangen de mappen in de geinstalleerde map. Vervolgens verplaats ik "starcraft II.exe" naar de geinstalleerde map.

Daarna moet hij het eigenlijk doen, maar tevergeefs. Eerste wat ik nu krijg is dat die patch bijgewerkt gaat worden. Ik heb het zowel zonder internet als met internet geprobeerd. Elke keer gaat ie beginnen met laden van de patch. Als ie dat heeft gedaan, dan komt er te staan om in te loggen in battle.net account. Ik heb een account aangemaakt, maar het lukt dus niet.

Wie kan mij helpen a.u.b.?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 24
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  6680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Voer üpdate.bat als administrator uit, dan zal die het waarschijnlijk doen. Maar heb je een readme.nfo/.txt erbij gekregen? Zat er wel een crack bij de download zelf? Want als er al een crack bij de download zelf zit, kan je die beter gebruiken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...