Spring naar bijdragen

Laptop kapot?

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Hallo iedereen,

We hebben op dit moment toch wel een heel raar probleem met de laptop van mijn vader.

De laptop start namelijk alleen nog maar op wanneer deze aan de stroom ligt anders gebeurt er echt totaal niks.

Het rare is dat ik hem gister nog aan heb gehad terwijl die van de stroom af was even later hebben we hem aan de stroom gelegd omdat die bijna leeg was, toen moest ik even wat aan pap laten zien dus ik trek de stroomkabel eruit.. bam de laptop uit nouja wel heel raar dacht ik, dus daarna weer aan stroom gelegd opgestart en staat er gewoon een icoontje met accu opladen 77% maar toch wil de laptop niet aangaan als hij van de stroom af is..

Nu dacht ik misschien zit er wat fout in de software en is de accu gewoon kapot maar denkt de pc wel dat die erin zit dus terwijl die aan de stroom lag de accu eruit gehaald en toen verdween het oplaad icoontje en maakte dit plaats voor een icoontje wat aangaf dat die op netstroom liep vervolgens accu er weer in en ja hoor hij ging weer opladen. Maar even een dag niet aangeraakt nu dacht ik nog eens proberen maar het werkt nog steeds niet zonder netstroom..

Iemand enig idee wat het probleem kan zijn en hoe we het kunnen oplossen of dat er toch een probleem in de accu zit ofzo?

Hoor het graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 1.1k
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25041
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Het lijkt erop dat je accu issue's heeft. Maar je kan van het merk van je laptop veelal tools downloaden om de status van je accu na te gaan. Dan geeft de tool ook aan of deze stuk is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  1095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Het gaat hier om een hp laptop enig idee welke tool ik dan kan gebruiken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 1.1k
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25041
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareDownloadIndex?cc=nl&lc=nl&dlc=nl&softwareitem=ob-85582-1

Dit pakket bevat de HP Battery Check-tool voor de ondersteunde notebookmodellen en besturingssystemen. HP Battery Check is een programma dat de functionaliteit van de primaire en secundaire accu in HP notebook pc's verifieert. Uit de test blijkt of de accu moet worden vervangen of gekalibreerd. Ook wordt informatie gegeven over het accugebruik. OPMERKING: Dit SoftPaq is alleen bedoeld voor Microsoft Windows XP en Microsoft Windows 2000. Gebruik voor Microsoft Windows Vista en Microsoft Windows 7 de HP Support Asssitant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...