Gast IceCube Geplaatst Augustus 20, 2006 Delen Geplaatst Augustus 20, 2006 ik heb via bitlord socom 3 gedownload het is .ISO wat nu? een omgebouwde psp heb ik ik heb ook die guide van folksygelezen aleeen ik twijfelde of die voor een omgebouwde ps2 was als dat wel zo is moet er een andere manier zijn want vroeger bestelde ik met spellen ook nog gwoon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Tim. Geplaatst Augustus 20, 2006 Bijdragen: 709 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/13/06 Status: Offline Actief: December 8, 2019 Delen Geplaatst Augustus 20, 2006 euhm ik denk dat je het in deamon tools moet zetten en dat bestand op je psp schijfjes zetten (of dvdtje) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 709
Gast IceCube Geplaatst Augustus 20, 2006 Delen Geplaatst Augustus 20, 2006 eumh srry het is PS2 :buck: en maakt het ook uit of het dvd+r is ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Augustus 21, 2006 Delen Geplaatst Augustus 21, 2006 je moet de image gewoon op dvd branden via alcohol 120%, via de optie ''Brand Image Wizard'' (het kan natuurlijk ook met nero ) en bij voorkeur moet je een DVD-R nemen. Hoop dat het lukt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast IceCube Geplaatst Augustus 22, 2006 Delen Geplaatst Augustus 22, 2006 dvd-r ? waarom ik heb natuurlijk weer een dvd + maakt het veel uit en wat is het verschil? dan kwaliteit ofzow Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Augustus 22, 2006 Delen Geplaatst Augustus 22, 2006 het was iets met ondersteuning, want een vriend van me brand altijd zijn xbox games op dvd-r want met + werkt het niet ofzo. maar je kunt het natuurlijk altijd even proberen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie