Spring naar bijdragen

dcc pending

christine

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallo

ik wil downloaden met mirc en ik krijg de melding je hebt dcc pending

kan iemand me helpen wa ik daarmee aan moet vangen want de film download nie????

ook heb ik 6 keer dezelfde film willen downloaden maar keer op keer valt die weg als ik halfweg ben dan krijg ik melding transfer incompleet is da normaal???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

heb je daar veel upload

want ik zoek een programma waar ik geen upload heb

om dat ik maar over een kleinigheid upload bezit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2

Waarschijnlijk staan je instellingen in mIRC niet helemaal goed daarom krijg je de melding dat een download pending is maar hij begint niet.

Controleer even je instellingen met de handleiding hier op DukeN.

http://www.duken.nl/content/view/17/4/

Wat betreft je downloads die zomaar stoppen. Het kan zijn dat de bot waarvan je het bestand download offline is gegaan dan stopt je download ermee en zou je een volgende keer verder moeten gaan als de bot weer online is.

En wat betreft je lage upload. Dat is niet zo'n probleem als die heel laag is. Dus je kan gerust ook een ander download programma gebruiken. Alleen de meeste vereisen wel dat je of ook bestanden deelt (p2p programma's a lá Kazaa enz.) of dat je hetzelfde bestand ook deelt (Torrents). En via mIRC download je alleen maar dus dan gebruik je geen upload.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...