Dark Legend Geplaatst April 10, 2012 Bijdragen: 438 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/08/07 Status: Offline Actief: Juni 18, 2012 Delen Geplaatst April 10, 2012 Hallo,Ik zou graag Battlefield 3 op de pc willen hebben. Ik heb het spel al origineel op de Xbox, maar nu wil ik hem ook op pc en heb geen zin om de volle prijs te betalen voor een game die ik al heb.Ik heb BF3 al gedownload via TPB, maar ik kan hem dus niet online spelen. Is het mogelijk een Online pass te kopen, en deze dan te gebruiken met een gedownloade versie van BF?Dit scheelt me namelijk 40 euro ofzo, aangezien een online pass maar een tientje kost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 438
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Geplaatst April 10, 2012 Delen Geplaatst April 10, 2012 Nee dat lijkt me niet misschien dat zo'n online pas werkt met steam ofzo maar als je hem hebt gedownload van onder andere tpb dan kun je hem niet legaal online spelen. En helaas zijn er nog geen multiplayer cracks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Rikkert. Geplaatst April 10, 2012 Bijdragen: 5261 Waardering: 503 Prestatiepunten: 466 Dagen gewonnen: 10 Lid sinds: 10/24/09 Status: Offline Actief: Oktober 15, 2022 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst April 10, 2012 Is helaas niet mogelijk.Wel kun je voor €20 het volledige spel kopen: http://www.g2play.net/store/Battlefield-3-RU-EN-Region-Free-EA-Origin-Key.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 503 5.3k 10
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.