Gast djoengoe Geplaatst Juni 20, 2005 Delen Geplaatst Juni 20, 2005 Hallo, Ik heb een probleem. Ondanks dat ik PRECIES de instructies van het filmpje gevolgd hebt, krijg ik nog steeds een popup met de vraag of BOTX bestand X mag downloaden. Ondanks dat ik het vinkje aan hebt staan bij \"auto get file \"aan hebt staan Hoe kan dat?.....erg vervelend allemaal want als je in que komt te staan moet je de hele tijd achter je pc blijven want anders krijg je een time error omdat je te lang gewacht hebt met het antwoorden op de popup!? Graag hoor ik van julle,thanx! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dragonfly Geplaatst Juni 20, 2005 Delen Geplaatst Juni 20, 2005 ik zou dat echt niet doen autogetfile. Dan weet je meestel niet wat ze doorsturen en zonder dat je het weet. Ik zou ergens een scriptje afhalen voor het downloaden, die hebben dan een interface zoals kazaa, waar je gewoon je downloads op de voet kan volgen in de wachtrijen kunt laten staan zodat je niet constant achter je pc moet zitten als de bots beginnen doorsturen met een file Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juni 21, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juni 21, 2005 Dragonfly schreef: ik zou dat echt niet doen autogetfile. Dan weet je meestel niet wat ze doorsturen en zonder dat je het weet. Ik zou ergens een scriptje afhalen voor het downloaden, die hebben dan een interface zoals kazaa, waar je gewoon je downloads op de voet kan volgen in de wachtrijen kunt laten staan zodat je niet constant achter je pc moet zitten als de bots beginnen doorsturen met een file Heb je inderdaad gelijk in. Weet jij misschien een goed sciript? Kan ik deze plaatsen op duken.nl. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast djoengoe Geplaatst Juni 22, 2005 Delen Geplaatst Juni 22, 2005 Ja graag!! Maar dan wel voor een leek uitleggen svp!! Want tja....what the F**k is een interface...en hoe doe je dat , en waar? :ermm: mmmik voel me best dom,...maar goed je moet het toch ergens leren! Bedankt in ieder geval, ...groeten Djoengoe! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.