shadowwatch Geplaatst Maart 24, 2012 Bijdragen: 1095 Waardering: 139 Prestatiepunten: 2 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/26/09 Status: Offline Actief: Januari 5, 2018 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Maart 24, 2012 Ik zag op het forum dat er toch nog aardig wat mensen zijn die de xbox willen hebben, ik heb hem al eens proberen te verkopen toen de xbox 360 net uit was maar toen krijg ik er veel te weinig geld voor, nu staat hij toch maar een beetje op zolder stof te verzamelen en ik heb wat meer geld nodig voor mijn volgende project aangezien het met de xbox 360 controller bijna allemaal gelukt is. De xbox is in perfecte staat is nooit wat mee geweest en heeft het dan ook altijd gedaan. Er zitten 4 controllers bij 2 originele van xbox zelf en 2 draadloze van logitech. Een van de controllers is de kabel ooit een beetje van doorgescheurd hier zit dus tape omheen deze doet het verder wel naar behoren. DE games: 1. SSX tricky 2. James Bond - Everything or nothing 3. Battlegrounds 4. Top spin 5. Harry Potter en de vuurbeker 6. Fable the Lost Chapters 7. Fifa 2003 8. Tony Hawk's underground 2 9. Halo 2 10. Splintercell Pandora tomorrow 11. Harry Potter WK zwerkbal 12. Fifa 2006 13. Lord of the Rings the Return of the king 14. Need for Speed most wanted 15. Burnout revenge 16. RalliSport challange 17. Fifa Street Ik heb bij de xbox zelfs de originele doos nog. Hieronder wat plaatjes van de xbox-controllers-spellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 1.1k
shadowwatch Geplaatst Maart 24, 2012 Bijdragen: 1095 Waardering: 139 Prestatiepunten: 2 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/26/09 Status: Offline Actief: Januari 5, 2018 Leeftijd: 30 Auteur Delen Geplaatst Maart 24, 2012 voor €40 mag die weg, verzenden kan ook maar de verzendkosten zijn dan wel voor de koper Voor degene die nog een ps3 in bezit hebben kunnen gran turismo 5 erbij krijgen voor €10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 1.1k
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 25, 2012 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 25, 2012 40 euro... moet lukken toch. Weet zeker dat je een koper hebt via marktplaats maar ik hoop dat er een dukenaar voor je is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.