jelmer11 Geplaatst Maart 23, 2012 Bijdragen: 628 Waardering: 35 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/17/10 Status: Offline Actief: Mei 31, 2018 Delen Geplaatst Maart 23, 2012 Hallo,Op een pc beneden heb ik een aansluiting van de tv.daar kan ik dus tv op kijken.Is het mogelijk dat die pc zijn beeld draadloos verstuurt naar een pc boven zodat het mogelijk is om ook boven tv te kijken?Als dit mogelijk is, hoe doe ik dit dan?Alvast bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 35 628
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 23, 2012 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 23, 2012 Nou dat is lastig, maar via Logmein HD http://b.logme.in/2011/12/20/logmein-pronow-in-hd/ kan je wel het beeld zien van je PC beneden op je PC boven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
jelmer11 Geplaatst Maart 23, 2012 Bijdragen: 628 Waardering: 35 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/17/10 Status: Offline Actief: Mei 31, 2018 Auteur Delen Geplaatst Maart 23, 2012 Bedankt, heb net dit geprobeerd; http://www.maxivista.com/ Ik kon toen een tweede scherm verbinden. Als ik dan een map links het beeld uit sleepte kwam hij op het andere beeld te voorschijn. Maar als ik dan windows media center die de tv afspeelt er naar toe sleept is het eerst een zwart met gele strepen blok. Als ik hem verder sleep is het gewoon een zwart blok. Ik puzzel nog even verder en zal ook die va jou even goed doorlezen. Als iemand nog een goede tip heeft... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 35 628
jelmer11 Geplaatst Maart 25, 2012 Bijdragen: 628 Waardering: 35 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/17/10 Status: Offline Actief: Mei 31, 2018 Auteur Delen Geplaatst Maart 25, 2012 Als ik maxivista gebruik ondersteund de videokaart mediacenter niet meer. Die valt dus af.Heeft iemand nog een ander programma waarmee je mee kan kijken op een andere computer?Want met logmein kan je ook echt besturen toch? En dat hoeft niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 35 628
jelmer11 Geplaatst Maart 28, 2012 Bijdragen: 628 Waardering: 35 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/17/10 Status: Offline Actief: Mei 31, 2018 Auteur Delen Geplaatst Maart 28, 2012 Laatste kick:Ik zoek nu eigenlijk gewoon een programma waarmee je mee kan kijken op andermans beeldscherm.Probleem is alleen dat het vaak te sloom is.Als ik dan op pc1 een video afspeel kan je niet goed mee kijken op pc 2.Iemand daar een oplossing voor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 35 628
rexwinkeltje Geplaatst April 2, 2012 Bijdragen: 43 Waardering: 13 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/25/12 Status: Offline Actief: Maart 6, 2013 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst April 2, 2012 Geachte jelmer11,Teamviewer is wat dat betreft een goed programma voor het doorzenden van je scherm. Echter moet je wel een goede videokaart hebben en snelle internet verbinding omdat anders het beeld wazig/blokkerig overkomt. Ik ben heel lang opzoek geweest naar een goede app hiervoor en heb het zelf met een enorme, maar dan ook enorme omweg moeten doen. Dit is normaal gesproken echt geen optie.Wat wel goed is om te weten, is dat Vodafone en Kpn tegenwoordig bij hun abonnementen voor televisie van thuis de mogelijkheid bieden om via een tablet, pc of laptop overal televisie te streamen. Op het moment is het geloof ik alleen nog maar beschikbaar voor glasvezel. Als je deze mogelijkheid hebt, zou het de perfecte oplossing zijn voor je.Hopelijk heb je er iets aan.Met vriendelijke groet,Dominique Rexwinkel 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 13 43
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.