Maxindy Geplaatst Maart 17, 2012 Bijdragen: 14 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/04/12 Status: Offline Actief: April 21, 2012 Delen Geplaatst Maart 17, 2012 Hallo,Ik ben op zoek naar een HDD / externe schijf / mediaplayer of hoe je het ook noemt...In ieder geval een kastje waarop ik films kan zetten en ze vervolgens op de tv kan bekijken (zodat ik niet altijd alles meer hoef te branden)Hij moet niet te duur zijn maar wel gebuiksvriendelijkHeeft iemand tips?Alvast bedanktgroetjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 14
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Geplaatst Maart 17, 2012 Delen Geplaatst Maart 17, 2012 Als je TV usb ingang heeft die AVI kan afspelen kun je ze gewoon op een USB stick zetten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Farid. Geplaatst Maart 18, 2012 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Maart 18, 2012 Wat zijn je wensen? Wil je films streamen over het netwerk? Wat voor film bestanden wil je afspelen? Over wat voor aansluitingen beschikt je tv? Wat is je budget?Ik neem aan dat je zelf ook wat research hebt gedaan voordat je naar advies kwam vragen, zo ja wat ben je allemaal tegen gekomen?Zelf bezit ik over een play!on HD2 met 1TB aan opslag. De mediaspelers van play!on zijn van zeer goede kwaliteit en ik raad je aan om op tweakers.net even wat reviews te gaan lezen.Verstuurd vanaf mijn Samsung Galaxy SII met 2.3.6 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.