Spring naar bijdragen

TV - Weak or no signal.


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  979
  • Waardering:   28
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07/08/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Hee, ik weet niet of ik dit op de goede plek heb staan, alvast sorry als hij ergens anders hoort te staan.

Al een hele poos heb ik vanaf national geographic geen zenders op mijn televisie. Dan zegt hij ; Weak or no signal. Check the antenna cable connections. Tot en met national geographic doen ze het gewoon. Hoe kan ik dit verhelpen ? Ik heb ook al eens op internet gezocht maar daar kon ik niets van wijs maken.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 28
  • 979
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06/21/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Opnieuw installeren? Bij digitenne kan je gewoon klikken:"zenders zoeken". Welke provider heb je?

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5.7k

  • Bijdragen:  979
  • Waardering:   28
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07/08/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ik heb ziggo. hoe kan ik die zenders zoeken? dan ga ik dat eens proberen. ik heb ook al geprobeerd die stekkers in de muur wat aan te drukken, maar hielp ook niet ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 28
  • 979

  • Bijdragen:  5712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06/21/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb zelf geen Ziggo, maar staat er in het menu niet zoiets? En anders de Ziggo helpdesk bellen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5.7k

  • Bijdragen:  979
  • Waardering:   28
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07/08/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ik ga zo even kijken. We hebben al eens eerder gezeik gehad met televisie van ziggo. eerst bij m'n ouders hun televisie. en toen die van mij. hij bleek toen te werken maar even laten kwam het weer. kan het zijn dat die smart card het niet meer goed doet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 28
  • 979

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...