Deeeemy Geplaatst Maart 13, 2012 Bijdragen: 979 Waardering: 28 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/08/09 Status: Offline Actief: Maart 21, 2020 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Maart 13, 2012 Hee, ik weet niet of ik dit op de goede plek heb staan, alvast sorry als hij ergens anders hoort te staan.Al een hele poos heb ik vanaf national geographic geen zenders op mijn televisie. Dan zegt hij ; Weak or no signal. Check the antenna cable connections. Tot en met national geographic doen ze het gewoon. Hoe kan ik dit verhelpen ? Ik heb ook al eens op internet gezocht maar daar kon ik niets van wijs maken. Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 28 979
Freddytje Geplaatst Maart 13, 2012 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Delen Geplaatst Maart 13, 2012 Opnieuw installeren? Bij digitenne kan je gewoon klikken:"zenders zoeken". Welke provider heb je? Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
Deeeemy Geplaatst Maart 13, 2012 Bijdragen: 979 Waardering: 28 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/08/09 Status: Offline Actief: Maart 21, 2020 Leeftijd: 28 Auteur Delen Geplaatst Maart 13, 2012 Ik heb ziggo. hoe kan ik die zenders zoeken? dan ga ik dat eens proberen. ik heb ook al geprobeerd die stekkers in de muur wat aan te drukken, maar hielp ook niet ;D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 28 979
Freddytje Geplaatst Maart 13, 2012 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Delen Geplaatst Maart 13, 2012 Ik heb zelf geen Ziggo, maar staat er in het menu niet zoiets? En anders de Ziggo helpdesk bellen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
Deeeemy Geplaatst Maart 14, 2012 Bijdragen: 979 Waardering: 28 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/08/09 Status: Offline Actief: Maart 21, 2020 Leeftijd: 28 Auteur Delen Geplaatst Maart 14, 2012 Ik ga zo even kijken. We hebben al eens eerder gezeik gehad met televisie van ziggo. eerst bij m'n ouders hun televisie. en toen die van mij. hij bleek toen te werken maar even laten kwam het weer. kan het zijn dat die smart card het niet meer goed doet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 28 979
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.