Gast fiona Geplaatst Februari 17, 2005 Delen Geplaatst Februari 17, 2005 hoi ik heb een vraagje ik wil een spel copieren. is er een programma voor net zo iets als dvd shrink. graag een e-mailtje naar s.bruin15@chello.nl of reageer direct alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast TijN Geplaatst Februari 18, 2005 Delen Geplaatst Februari 18, 2005 Waarom gebruik je geen DVDShrink dan? En ja er zijn talloze andere programma\'s. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Torrie Geplaatst Februari 21, 2005 Delen Geplaatst Februari 21, 2005 DVD shrink is volgens mij alleen voor video DVD\'s Spellen moet je branden met Alcohol 120% of CloneCD Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
daniel24 Geplaatst Februari 22, 2005 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/07/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 22, 2005 waar kan ik een site vinden om spellen voor de x-box te donwloaden en hoe werkt dat moet je het op een dvd of muziek cd branden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Oud-beheerder Duken Geplaatst Mei 18, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Mei 18, 2005 xbox games downloaden op www.4pirates.com :-) Goede torrent site Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.