filmmix Geplaatst Maart 11, 2012 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/19/11 Status: Offline Actief: Maart 11, 2012 Delen Geplaatst Maart 11, 2012 Hoi,Ik dowloade altijd via Eweka en dat ging prima. In een vlaag van verstandsverbijstering besloot ik een keer iets anders te gebruiken.Dat werd www.voordeligusenet.nl Ik heb een gelijkwaardige abbo maar de snelheid is de ongeveer de helft van wat ik gewend ben bij Eweka. 650kbs haal ik nu max!. Bovendien komen er enkel *rar bestanden binnen. (spots vallen binnen de retentie).Ik wil geen rar bestanden. Ik werk met spotnet omdat deze werk uit handen neemt maar bij VU is dat niet het geval..Wat raden jullie me aan? ZIjn het bij VU gewoon grappenmakers die geld willen verdienen of doe ik iets verkeerd?Ik werk met Spotnet.THNX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
filmmix Geplaatst Maart 11, 2012 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/19/11 Status: Offline Actief: Maart 11, 2012 Auteur Delen Geplaatst Maart 11, 2012 ik zit weer bij Eweka en alles werkt prima. Jammer dat er bedrijven als voordeligusenet op het veld zijn verschenen en alles verzieken voor de downloader....heel erg jammer.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Rikkert. Geplaatst Maart 11, 2012 Bijdragen: 5261 Waardering: 503 Prestatiepunten: 466 Dagen gewonnen: 10 Lid sinds: 10/24/09 Status: Offline Actief: Oktober 15, 2022 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Maart 11, 2012 Je hebt waarschijnlijk een abbonoment gepakt die maar de helft van jou snelheid is.En die rars? Die met je uitpakken, want daar zit het bestand in.Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 503 5.3k 10
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.