Gast Ken Geplaatst Augustus 14, 2006 Delen Geplaatst Augustus 14, 2006 Heyy, Ik download al enige tijd met Grabit en de news.versatel.nl server. Alleen begin deze week als ik files selecteer om te downloaden, dan stopt hij en zegt hij host connection limit reached. Weet iemand of tele2 iets gewijzigd heeft, of wat het probleem kan zijn ? Alvast bedankt, Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Augustus 14, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Augustus 14, 2006 Het lijkt erop alsof je je datalimiet hebt bereikt. Het kan zijn dat je provider zegt dat je niet meer dan een x aantal GB per maand mag downloaden via nieuwsgroepen. Blijkbaar heb je het limiet behaalt en mag je volgende maand weer beginnen. : Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Ken Geplaatst Augustus 14, 2006 Delen Geplaatst Augustus 14, 2006 Aha oke dan Daar zit wel wat in idd..Kan ik eventueel op de site van tele2 vinden hoeveel ik per maand mag downloaden? Anders wacht ik het wel af idd. Thanx O0 Ken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
laue Geplaatst Augustus 21, 2006 Bijdragen: 17 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/19/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 37 Delen Geplaatst Augustus 21, 2006 kzie dat je download met grabbit TIP: newsleecher is wat sneller,en persoonlijk wat gemakkelijker Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 17
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie