Spring naar bijdragen

GSM internet - Hoeveel data heb ik nodig?

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  45
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

hallo,

ik ben eens aan het rond neuzen naar een abonnement en een smart phone.

bij elk abonnement staat wel iets voor internet, bijvoorbeeld: 200 mb/p of 400 mb/p.

maar ik kan nu niet echt een schatting maken of dat veel of weinig is?

kan iemand mij hier meer over vertellen?

alvast bedankt

:goed:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 45
  • Reacties 14
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25041
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Misschien kan je hier iets mee?

ik zit zelf rond de 2 GB per maand maar ben ook altijd bezig met streamen etc. Mijn meisje zit maar op 100 MB per maand. Ik doe ook weinig via WIFI. Maar dit kan een handige kolom zijn:

Onderstaande tabel is een schatting en er kunnen geen rechten aan ontleend worden.

Mobiel internet gebruik Verbruik in data

1 uur instant messaging 0,25 - 1 Mb

1 uur surfen op het internet 1,5 - 25 Mb

Downloaden van 100 e-mails (zonder bijlage) 1 - 10 Mb

Downloaden van 1 foto 0,05 - 2 Mb

Downloaden van 1 MP3 3 - 8 Mb

Downloaden van 1 film trailer 7 - 50 Mb

Download van 1 film 700 - 1500 Mb

1 uur video streaming 250 - 500 Mb

1 uur audio streaming 50 - 150 Mb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Actief:  

Onderstaande tabel is een schatting en er kunnen geen rechten aan ontleend worden.

Mobiel internet gebruik Verbruik in data

1 uur instant messaging 0,25 - 1 Mb

1 uur surfen op het internet 1,5 - 25 Mb

Downloaden van 100 e-mails (zonder bijlage) 1 - 10 Mb

Downloaden van 1 foto 0,05 - 2 Mb

Downloaden van 1 MP3 3 - 8 Mb

Downloaden van 1 film trailer 7 - 50 Mb

Download van 1 film 700 - 1500 Mb

1 uur video streaming 250 - 500 Mb

1 uur audio streaming 50 - 150 Mb

Dankje Duken :goed:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 45

• Bijdragen:  4321
  • Waardering:   20
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

als je een gsm gevonden hebt een "data user" app erop zetten die alles voor je in de gaten houd,

maar ik zou zeggen neem zo veel mogelijk, als je er iets bij moet kopen iedere maand ben je heel erg duur uit, ik heb zelf 1Gb en red het net iedere maand

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 4.3k

• Bijdragen:  5247
  • Waardering:   249
  • Actief:  

Het hangt ook af van je omgeving. Ben je vaak onderweg en is er geen wifi in de buurt dan raad ik je 1GB aan.

Zelf heb ik aan 250mb genoeg, thuis en op school zit ik op wifi. Wat ik veel gebruik is facebook, whatsapp, twitter, internet zelf en tapatalk.

Ik weet toevallig dat, als je nu bij KPN een abbonnement afsluit je 3 maanden lang de tijd hebt om in te schatten hoeveel mb je gebruikt. Of daar voorwaardes aan zijn? Ik zou het niet weten, even op de site van kpn kijken dus als het je trekt.

Hier heb ik een screenshot van wat ik gebruikt heb de afgelopen maanden.

57d26453-4a9d-806d.jpg

Verstuurd vanaf mijn Samsung Galaxy SII met 2.3.6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 249
  • 5.2k

• Actief:  

ben nog aan het twijfelen hoeveel ik mb ik pak, want thuis ga ik dus gwn wifi gebruiken.

maar op school weet ik dat je bij ons niet op wifi kan, dusb ne nog ff aan het kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 45

• Actief:  

ik wil even weten of dit een goede aan koop zou kunnen zijn?

iPhone GS3 8GB

2 jarig abonnement

toestel gratis

170 bell/sms

onbeperkt internet

€30 aansluitkosten

€29,95 per maand

eerste 6 maanden: €14,98

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 45

• Actief:  

Als de iphone 3GS je trekt zou ik zeggen ja,maar 8GB aan intern geheugen is wel erg weinig.

Lijkt een android telefoon je niks?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 249
  • 5.2k

• Bijdragen:  4321
  • Waardering:   20
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

onbeperkt internet? er zit toch overal een limiet op, is dit dan niet het gebruik van 1Gb ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 4.3k

• Actief:  

Samsung Galaxy Ace S5830

2 jarig abonnement

toestel gratis

275 bell of sms

500MB internet

€10 aansluitkosten + €6,95 verzendkosten

€19,95 per maand

eerste maand gratis

of

HTC Wildfire S

2 jarig abonnement

toestel gratis

275 bell of sms

500MB internet

€10 aansluitkosten + €6,95 verzendkosten

€19,95 per maand

eerste maand gratis

Iemand enige ervaring met een van deze twee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 45

• Bijdragen:  268
  • Waardering:   6
  • Actief:  

Ik weet niet of je het kunt betalen maar ik zou is kijken naar de Samsung Galaxy S plus. Ik vind hem een stuk beter dan de Ace en hij heeft ook een goeie prijs/kwaliteit verhouding!

http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/Samsung-Galaxy-S-Plus/TSAI9001bl.html?omn_ic=hilights_sam_galaxy_s_plus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 6
  • 268

• Actief:  

Vind de telefoons in combinatie met de abbonnement erg duur... Zoals scotty zei, kijk even naar de s plus! Kleine broertje van de galaxy s2..

Voor reviews raad ik je tweakers.net aan

Verstuurd vanaf mijn Samsung Galaxy SII met 2.3.6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 249
  • 5.2k

• Bijdragen:  14
  • Waardering:   2
  • Actief:  

Ik heb ook heel lang zitten kijken naar de Ace, maar kon voor hetzelfde abbonnement bij Hi een Iphone 4 krijgen met 1gb internet per maand waar ik eigenlijk erg weinig van gebruik. Ik zit altijd op wifi, dus ik zou niet te veel betalen voor internet op je telefoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2
  • 14
  • 5 maanden later...

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Actief:  

Waarschijnlijk heb je ondertussen al een abonnement genomen, maar ik wil toevoegen dat mensen gemiddeld 193 MB internet in een telefoonabonnement verbruiken. Dit vind ik lager dan verwacht. Sluit niet een te grote internetbundel bij je telefoon af. De lijst van Duken vind ik ook een handig houvast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1

• Bijdragen:  5250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

je kan ook mb berekenen hoeveel je nodig denkt te hebben, daar zijn online tools voor

http://www.infoon.nl/mobiel-internet/dataverbruik-bereken-tool/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

• Aanbevolen nieuws

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Star Trek Section 31 Vrijdag 24-01 Paramount + In "Star Trek: Section 31" betreedt keizerin Philippa Georgiou de intrigerende wereld van een geheim genootschap binnen Starfleet, dat de cruciale taak heeft om de Verenigde Federatie van Planeten te beschermen tegen onzichtbare bedreigingen. Terwijl zij haar nieuwe rol aanneemt, wordt ze geconfronteerd met de duistere schaduwen van haar verleden, die haar morele kompas op de proef stellen. De serie duikt diep in de morele dilemma's en complexe keuzes die Georgiou moet maken in haar onophoudelijke strijd om de integriteit van de Federatie te waarborgen. Elke beslissing die ze neemt, dwingt haar om niet alleen haar eigen ethiek te heroverwegen, maar ook de verstrekkende gevolgen van haar acties voor de toekomst van de Federatie. Deze meeslepende vertelling onthult niet alleen de uitdagingen van leiderschap, maar ook de persoonlijke offers die noodzakelijk zijn om het grotere goed te dienen. Georgiou's reis is er een van zelfontdekking en verzoening. Terwijl ze de balans probeert te vinden tussen haar ingrijpende verleden en haar verantwoordelijkheden in het heden, wordt ze gedreven door de vraag: wat is de prijs van macht en bescherming? De serie belicht de innerlijke strijd van een krachtige vrouw die niet alleen vecht tegen externe vijanden, maar ook tegen de demonen van haar eigen verleden. "Star Trek: Section 31" biedt een fascinerende kijk op de ethische uitdagingen die gepaard gaan met leiderschap en de onvermijdelijke keuzes die moeten worden gemaakt om de toekomst veilig te stellen. The Sand Catle Vrijdag 24-01 Netflix Een gezin van vier belandt op een betoverend eiland, dat echter een schokkende werkelijkheid verbergt. Terwijl ze zich verliezen in de schoonheid van de ongerepte stranden en de weelderige natuur, beginnen ze langzaam te beseffen dat deze schijnbare paradijs niet is wat het lijkt. Achter de rustige façade schuilen duistere geheimen die hun leven op het eiland in gevaar kunnen brengen. Naarmate de dagen verstrijken, worden de gezinsleden gedwongen om niet alleen hun onderlinge banden te versterken, maar ook hun diepste angsten onder ogen te zien. De zoektocht naar een uitweg uit deze benarde situatie wordt een race tegen de klok, waarin ze hun vertrouwen in elkaar moeten herontdekken. Dit verhaal onthult niet alleen de strijd om te overleven, maar ook de onschatbare kracht van familie en de veerkracht van de menselijke geest wanneer ze geconfronteerd worden met onvoorziene uitdagingen. Wat aanvankelijk begon als een droomvakantie, verandert al snel in een spannende zoektocht naar de waarheid. De schokkende realiteit dwingt hen om hun prioriteiten en waarden opnieuw te evalueren. De tropische omgeving, ooit een symbool van ontspanning, wordt nu een arena waarin ze hun angsten moeten overwinnen en hun ware zelf moeten ontdekken. In deze meeslepende vertelling worden de thema's van overleven, verbondenheid en de kracht van de menselijke geest op indringende wijze verkend. Het gezin leert dat zelfs in de donkerste momenten, de liefde en solidariteit binnen de familie hen kunnen helpen om de grootste uitdagingen te overwinnen.

Eater

Geplaatst

Out There Zondag 19-01 en Maandag 20-01 ITV 6 Afleveringen Een boer in een landelijke gemeenschap wordt geconfronteerd met duistere krachten die zijn omgeving binnendringen. Wanneer de schaduw van een drugskartel zich over het platteland verspreidt, besluit hij niet langer aan de zijlijn te blijven staan. Vastberaden om zijn gemeenschap te beschermen, begint hij een diepgaand onderzoek naar de criminele activiteiten die de rust van zijn dorp bedreigen. Met elke onthulling komt hij dichterbij de waarheid achter de county lines, waar een netwerk van drugshandelaren opereert. Terwijl de spanning toeneemt en de gevaren zich opstapelen, moet hij niet alleen zijn eigen veiligheid, maar ook die van zijn buren waarborgen. Deze strijd tegen de duisternis vereist niet alleen moed, maar ook slimheid en vastberadenheid. De boer staat voor een cruciale keuze: zal hij de confrontatie aangaan of zich overgeven aan de angst die zijn gemeenschap in zijn greep houdt? ------------------------------------------ Prime Target Woensdag 22-01 Apple tv 8 Afleveringen Een postdoctoraal wiskundestudent stuit op een sinistere samenzwering die zijn baanbrekende onderzoek naar een patroon in priemgetallen bedreigt. Dit patroon, dat hem in staat zou stellen toegang te krijgen tot elke computer ter wereld, wordt doelbewust ondermijnd door onbekende krachten. Terwijl hij dieper graaft in de wereld van de getallen, beseft hij dat zijn ontdekkingen niet alleen academisch belang hebben, maar ook potentieel gevaarlijk zijn voor de gevestigde orde. Vastbesloten om zijn werk te beschermen en de waarheid aan het licht te brengen, moet hij niet alleen zijn intellectuele vaardigheden inzetten, maar ook zijn morele kompas. De race tegen de klok begint, waarbij hij moet navigeren door een web van intrige en geheimen, met de toekomst van zijn ontdekkingen – en mogelijk de wereld – op het spel. -------------------------------------------------------------- Whiskey On The Rocks Woensdag 22-01 Disney + 6 Afleveringen Geïnspireerd door de opmerkelijke gebeurtenissen van de 11-daagse impasse in 1981, toen een Sovjet U-137 'Whiskey'-klasse onderzeeboot vastliep op rotsen diep in de territoriale wateren van Zweden, willen we deze intrigerende episode in de geschiedenis belichten. Deze onverwachte confrontatie tussen de Sovjetunie en Zweden onthulde niet alleen de kwetsbaarheid van nationale veiligheid, maar ook de complexiteit van geopolitieke verhoudingen in de Koude Oorlog. De vastgelopen onderzeeboot leidde tot een intensieve diplomatieke crisis, waarbij beide landen hun standpunten met vastberadenheid verdedigden. Dit voorval heeft blijvende invloed gehad op de defensiestrategieën en het veiligheidsbeleid in de regio. Het herinnert ons eraan hoe snel de wereld kan veranderen en hoe belangrijk het is om diplomatie en samenwerking te bevorderen in plaats van conflicten. Het is een verhaal dat ons blijft inspireren om lessen te trekken uit het verleden. ------------------------------------------------------------- High Potential Donderdag 23-01 Disney + 13 Afleveringen Dankzij haar uitzonderlijke intellect weet alleenstaande moeder Morgan, die de zorg heeft voor drie kinderen, een cruciale rol te spelen bij het oplossen van een misdaad. Tijdens haar dienst als schoonmaakster bij het politiebureau komt ze in contact met bewijsmateriaal dat andere ogen misschien over het hoofd zien. Met een scherp analytisch vermogen en een opmerkzaam oog voor detail herschikt ze de elementen van de zaak, waardoor nieuwe inzichten ontstaan. Morgan's unieke combinatie van moederschap en haar werk stelt haar in staat om verbanden te leggen die anderen niet kunnen zien. Haar bijdragen zijn niet alleen waardevol voor de politie, maar ook een bewijs van haar vastberadenheid om de waarheid te achterhalen, zelfs in de meest uitdagende omstandigheden. In een wereld waar elke aanwijzing telt, bewijst Morgan dat zelfs de meest onopvallende rollen een grote impact kunnen hebben op de rechtspraak. ---------------------------------------------------------------- The Night Agent S02 Donderdag 23-01 Netflix 10 Afleveringen Peter Sutherland, een laaggeplaatste FBI-agent, brengt zijn dagen door in de sombere kelder van het Witte Huis, waar hij de wacht houdt bij een telefoon die nooit rinkelt. Tot op een nacht de stilte wordt doorbroken. De telefoon gaat af en dit ene telefoontje zet een keten van gebeurtenissen in gang die hem in het hart van een duistere samenzwering brengt, met als eindbestemming het Oval Office. Terwijl hij zich een weg baant door een web van intriges en geheimen, ontdekt Peter dat niets is wat het lijkt. Zijn leven en de nationale veiligheid staan op het spel, en hij moet alles op alles zetten om de waarheid te onthullen voordat het te laat is. Dit is het verhaal van een man die, door een onverwachte wending, wordt geconfronteerd met de schaduwzijden van de macht. ------------------------------- Harlem S03 Donderdag 23-01 Prime video 6 afleveringen Een groep van vier vrienden besluit na hun afstuderen samen hun dromen te volgen. Gedreven door ambitie en een sterke onderlinge band, wagen ze de sprong in de onbekende wereld van hun gekozen carrières. Elk van hen brengt unieke talenten en perspectieven mee, waardoor ze elkaar inspireren en motiveren om hun doelen te bereiken. Terwijl ze de uitdagingen van het volwassen leven aangaan, ontdekken ze niet alleen hun professionele roeping, maar ook de waarde van vriendschap en samenwerking. Hun gezamenlijke reis is een bewijs van de kracht van dromen en de impact van een ondersteunend netwerk. Door vastberadenheid en creativiteit weten ze obstakels te overwinnen en bouwen ze aan een toekomst die hen niet alleen professioneel, maar ook persoonlijk vervult. Hun verhaal is een inspirerende herinnering dat het najagen van dromen het mooiste avontuur is dat je samen kunt beleven. ------------------------------------ Beacon 23  S02 Donderdag 23-01 Paramount + 8 Afleveringen n de 23e eeuw werkt een man op een afgelegen ruimtelicht, een moderne vuurtoren die als baken fungeert voor passerende ruimteschepen. Deze unieke installatie, verankerd in de uitgestrektheid van het heelal, is van cruciaal belang voor de navigatie en veiligheid van intergalactische vaarten. Dagelijks houdt hij toezicht op de geavanceerde technologieën die de lichtsignalen en communicatiesystemen beheren. Zijn verantwoordelijkheden omvatten niet alleen het waarborgen van de operationele efficiëntie, maar ook het onderhouden van contact met de schepen die zijn licht gebruiken als gids door de duisternis van de ruimte. Met elke passing schip voelt hij de trots van zijn rol in deze kosmische gemeenschap, waar zijn inzet een onmiskenbare impact heeft op de reis van vele ruimtevaarders. In deze isolatie vindt hij een diepere verbinding met het universum, terwijl hij de weg verlicht voor anderen in hun zoektocht naar avontuur en ontdekking. ------------------------------------------- Shafted Vrijdag 24-01 Netflix 6 Afleveringen Volg Cédric, Tom, Jérémie en Tonio, vier vrienden wiens romantische en professionele levens op hun kop worden gezet door de invloed van de vrouwen om hen heen. Deze intrigerende reis onthult niet alleen de uitdagingen en triomfen van hun relaties, maar ook de wijze lessen die ze leren over liefde, vriendschap en zelfontdekking. Terwijl ze navigeren door de complexe dynamiek van hun persoonlijke levens, worden ze geconfronteerd met onverwachte wendingen die hen dwingen hun prioriteiten te heroverwegen. De vrouwen in hun leven zijn niet alleen partners, maar ook katalysatoren voor groei en verandering. Ontdek hoe deze vier mannen hun weg vinden in een wereld vol emotionele diepgang en professionele ambities, terwijl ze leren dat ware liefde vaak hand in hand gaat met zelfreflectie en aanpassing. Een verhaal dat de essentie van vriendschap en de kracht van vrouwelijkheid prachtig belicht. ------------------------------------------------------------------------------------------ Shered Custody Vrijdag 24-01 Disney + 8 Afleveringen Volg Cris en Diego, twee ex-partners die na hun breuk gedwongen worden om terug te keren naar het ouderlijk huis. Wat een nieuwe start leek, verandert al snel in een complexe situatie wanneer hun levens, die ooit gescheiden waren, weer met elkaar verweven raken. Terwijl ze hun weg proberen te vinden in deze ongewone omstandigheden, worden oude gevoelens en onverwerkte emoties opnieuw aangewakkerd. De dynamiek tussen hen verandert, en de grenzen die ze ooit stelden, vervagen. Dit verhaal verkent de uitdagingen van het opnieuw verbinden met het verleden, terwijl Cris en Diego hun identiteit en toekomst herdefiniëren. Hun reis onthult niet alleen de kwetsbaarheid van menselijke relaties, maar ook de kracht van groei en zelfontdekking in een wereld vol onverwachte wendingen.
  • Recente prestatie

• kebowa heeft zojuist een badge verdient
      Eén jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...