Spring naar bijdragen

Hulp bij PS3 controller mod

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik heb een probleem met mij ps3 controller die ik probeer te modden, ik heb het nieuwste model dualshock 3 waarvan het pcb redelijk moeilijk te begrijpen is. Ik had een plaatje gevonden met de soldeer punten:

MSU_VX5_006TP.jpg

Nu heb ik deze info zelf ook nog gecheckt en de punten kloppen.

Mijn bedoeling was om de R1 en L1 knoppen met elkaar te verbinden waardoor je een automatische quick scope zou krijgen net zoals bij de Xbox 360 controller. Alleen toen ik dit had gedaan op mij ps3 controller dacht de ps3 dat ik de stick naar rechts duwde en de quick scope mod werkte dan ook niet.

Nu mijn vraag heeft iemand enig idee hoe dat dit kan en wat ik kan doen om ervoor te zorgen dat die het wel doet?

Ps op de Xbox 360 controller heb ik dit wel werkend gekregen met de eerste poging door de triggers met elkaar te verbinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 1.1k
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2934
  • Prestatiepunten:  25046
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Nou ik ben benieuwd. Nog nooit zo een handeling gezien of van gehoord! Hoop dat het lukt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  1095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Na wat navragen is dit niet mogelijk bij een ps3 controller op de manier hoe ik dit wil omdat het de ps3 controller een extra beveiliging heeft waardoor deze handeling verkeerd gaat. Het is me echter wel gelukt bij mijn xbox 360 controller ik zal als ik tijd heb daar een tut van plaatsen. Verder zal ik nog proberen een 2de hands ps3 controller te krijgen en deze in de xbox controller bouwen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 1.1k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...