E7691 Geplaatst Februari 25, 2012 Bijdragen: 278 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/14/07 Status: Offline Actief: Maart 6, 2017 Delen Geplaatst Februari 25, 2012 Hi,Ik heb The Devil Inside gedownload, maar ik vind geen passende ondertiteling.Nederlandse bestaat er blijkbaar niet, en ik vind geen Engelse ondertitels dat gelijk loopt.Is er geen manier om ze gelijk te zetten? Of weet er soms iemand wel goede ondertitels?Ik heb The Devil Inside gedownload van Unknown ofzo, (goede kwaliteit)Bedankt!x Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 278
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie