roelvvv Geplaatst Februari 24, 2012 Bijdragen: 128 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/28/10 Status: Offline Actief: Mei 20, 2012 Delen Geplaatst Februari 24, 2012 Ik heb een full hd scherm, met een hdmi slot maar ik heb een geforce nvidia 260GTX.. die heeft geen hdmi slot maar wel een dvi.Heb ik ook even op de nvidia website gekeken en er stond hdmi - Via adapater.Dus als ik een adapter voor dvi-hdmi koop heb ik dan wel hd kwaliteit beeld of niet?Alvast bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 128
Rooo1o Geplaatst Februari 25, 2012 Bijdragen: 311 Waardering: 49 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/01/11 Status: Offline Actief: Mei 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Februari 25, 2012 Natuurlijk, aangezien het signaal digitaal is en niet analoog (wat bij VGA wel het geval is), is kwaliteitsverlies nihil te noemen. Het enige verschil tussen HDMI en DVI is dat HDMI veel hogere resoluties kan behalen. Maar sowieso krijg je uit DVI wel 1920*1080 (Full HD). Ook is HDMI in theorie in staat om een hogere beeldkwaliteit uit te storten (meer bits per pixel), maar daar moeten zowel computers (grafische processie-eenheden) als monitoren/televisies zich nog op voorzien.Volgens mij kan je, als je een adapter gebruikt, ook nog geluid krijgen uit je DVI-HDMI adapter maar daar ben ik niet zeker van. Naar ik horen zeggen heb zit het verlies van geluid niet in de DVI-poort maar in de kabel, die je d.m.v. een DVI-HDMI dus niet gebruikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 49 311
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.