joey778 Geplaatst Februari 21, 2012 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/17/12 Status: Offline Actief: December 20, 2012 Delen Geplaatst Februari 21, 2012 Kan iemand me verder helpenIk heb spotnet er op gezet en als ik mijn films download dan pak ik ze uit en dan ga ik bij altbinz weer downloaden en dan weet ik niet hoe verder ben echt een leek kan iemand me helpen hoop het zo mischien dat ik het helemaal fout doe dank je wel groetjes joey Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Farid. Geplaatst Februari 21, 2012 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Februari 21, 2012 Zie de handleiding spotnet. Als er daarna nog vragen zijn horen we het graag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
Zombymario Geplaatst Februari 21, 2012 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Februari 21, 2012 Bij Spotnet heb je een optie op de spot apart te downloaden als een .nzb-bestand. Dan kan je dat .nzb-bestand openen in Alt.Binz en daarmee downloaden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.