Mimi5 Geplaatst Februari 15, 2012 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/15/12 Status: Offline Actief: Maart 13, 2012 Delen Geplaatst Februari 15, 2012 Ik heb een toshiba satellite laptop.Sinds een aantal weken begint mijn scherm te knipperendaarbij verschijnt er regelmatig strepen op mijn scherm, waardoor er niks meer zichtbaar is.De laptop loopt dan geheel vast. Mijn enige optie is dan afsluiten en opnieuw starten.Weet iemand een oplossing voor deze problemen, zowel het knipperen als het vastlopen met verschijning van strepen?Alvast bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Geplaatst Februari 15, 2012 Delen Geplaatst Februari 15, 2012 Denk eerder dat dit hardware gerelateerd is maar wordt je computer ook heet als hij deze verschijnselen begint te vertonen? Misschien een idee om je drivers ff up te daten kijk of dat werkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Mimi5 Geplaatst Februari 17, 2012 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/15/12 Status: Offline Actief: Maart 13, 2012 Auteur Delen Geplaatst Februari 17, 2012 nee mijn computer wordt niet heet.Ik heb gecheckt of de drivers up-to-date zijn,en dat waren ze.Heb je wellicht een ander oplossing? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Tom Geplaatst Februari 17, 2012 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Februari 17, 2012 Draai 'ns een half uurtje de artefacttest van ATItool en kijk of daar fouten bij voorkomen.Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Mimi5 Geplaatst Februari 18, 2012 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/15/12 Status: Offline Actief: Maart 13, 2012 Auteur Delen Geplaatst Februari 18, 2012 Ik heb het net een half uurtje gedaan. En er zijn geen fouten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.