haring Geplaatst Februari 9, 2012 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/19/10 Status: Offline Actief: Februari 9, 2012 Delen Geplaatst Februari 9, 2012 beste allemaal,ik heb hier een eepc van mijn zoontje, nu wil ik er een nieuwe windows op zetten vanaf een externe hd.ik heb de windows van een welbekende site...het is een kant en klare iso.kom er niet uit.bedankt alvast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Geplaatst Februari 9, 2012 Delen Geplaatst Februari 9, 2012 (bewerkt) een iso bestand is een bestandsformaat die je op dvd's kunt branden zodat je ze daar vanaf kunt afspelen. Je kunt dat ISO bestand echter ook rippen met Winrar en die kun je vervolgens op een usb stick zetten zodat die hem daarvanaf kan opstarten en installeren. Dan moet je alleen wel even in je BIOS instellen dat je USB eerst gelezen moet worden voordat hij windows opstart. Kijk ff op deze deze site voor als je vanaf USB stick wilt spelen:http://www.intowindo...-working-guide/Nog vragen? Februari 9, 2012 bewerkt door ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Marciej123 Geplaatst Februari 9, 2012 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Februari 9, 2012 Je kan hem op usb zetten en dan booten.maar ook mounten,Download het programma: Winmount (zie google) en open daar de .iso inDan krijg je een schermpje te zien waar je vanaf op installeren kan drukken.dan is het een kwestie van wachten en af en toe wat aanklikkenMvg 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
haring Geplaatst Februari 9, 2012 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/19/10 Status: Offline Actief: Februari 9, 2012 Auteur Delen Geplaatst Februari 9, 2012 dank,ik heb dus al het image bestand uit elkaar gehaald, het zijn nu allemaal mapjes etc.helaas geen usb stick maar een externe hd. alles hier op gezet.hoe kom ik in het boormenu, f2?op een of andere manier lukt dit niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Marciej123 Geplaatst Februari 9, 2012 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Februari 9, 2012 Dan zou ik aanraden om te gaan mounten.Externe HDD werkt namelijk niet even soepel (Persoonlijke ervaring)Als ik zelf iets installeer doe ik het of via CD of mounten. Mounten werkt prima! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
haring Geplaatst Februari 9, 2012 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/19/10 Status: Offline Actief: Februari 9, 2012 Auteur Delen Geplaatst Februari 9, 2012 dan ga ik het via mounten proberen.als ik het goed begrijp, mount downloaden van de site, image er in en dan installeerd de eepc opnieuw? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
haring Geplaatst Februari 9, 2012 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/19/10 Status: Offline Actief: Februari 9, 2012 Auteur Delen Geplaatst Februari 9, 2012 een iso bestand is een bestandsformaat die je op dvd's kunt branden zodat je ze daar vanaf kunt afspelen. Je kunt dat ISO bestand echter ook rippen met Winrar en die kun je vervolgens op een usb stick zetten zodat die hem daarvanaf kan opstarten en installeren. Dan moet je alleen wel even in je BIOS instellen dat je USB eerst gelezen moet worden voordat hij windows opstart. Kijk ff op deze deze site voor als je vanaf USB stick wilt spelen:http://www.intowindo...-working-guide/Nog vragen?dit gaat goed als je een echte image hebt, ik heb er zo eentje die net echt is........... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Marciej123 Geplaatst Februari 9, 2012 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Februari 9, 2012 dan ga ik het via mounten proberen.als ik het goed begrijp, mount downloaden van de site, image er in en dan installeerd de eepc opnieuw?Ja dit kloptGoogle naar Winmount, Installeer die. Open daar de Iso in en installeer Windows 7 dan.Mvg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Geplaatst Februari 9, 2012 Delen Geplaatst Februari 9, 2012 dit gaat goed als je een echte image hebt, ik heb er zo eentje die net echt is........... Hoe bedoel je echte image? Bedoel je dat je hem hem hebt gekocht ofzo Als het goed is moet het zo gewoon werken maar probeer gewoon te mounten is ook makkelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.