Jillimar Geplaatst Februari 2, 2012 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/02/12 Status: Offline Actief: Februari 8, 2012 Delen Geplaatst Februari 2, 2012 Hallo allemaal, ik ben Marianne.Ben niet zo lang bezig met het downloaden van films enz. dus vrij nieuw hierin.Daarom is deze site natuurlijk wel erg handig.Ben om een of andere duisteren reden van THC afgegooid ondanks dat ik deel en zelfs doneer.Sta zelfs vet in de groene cijfers. Ben er ziek van.Maar geef de moed niet op.Groetjes, Marianne. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Rikkert. Geplaatst Februari 2, 2012 Bijdragen: 5261 Waardering: 503 Prestatiepunten: 466 Dagen gewonnen: 10 Lid sinds: 10/24/09 Status: Offline Actief: Oktober 15, 2022 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Februari 2, 2012 Welkom Marianne!Wij hebben hier ook iemand van THC lopen die je vast wel even kan helpen. Weet alleen zijn naam eventjes niet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 503 5.3k 10
Jillimar Geplaatst Februari 2, 2012 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/02/12 Status: Offline Actief: Februari 8, 2012 Auteur Delen Geplaatst Februari 2, 2012 Dank je voor je welkom en antwoord.Ja, ik had het al gezien. Kan hem alleen niet vinden tussen de members.Ik heb begrepen dat de naam Windhoek is.Maar ik zoek verder en er zijn vast andere manieren.Groetjes, Marianne. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Robbert Geplaatst Februari 2, 2012 Bijdragen: 2725 Waardering: 21 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/22/07 Status: Offline Actief: Maart 10, 2018 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Februari 2, 2012 Welkom op het forum, Marianne. De naam van de persoon hier op het forum die je zoekt is Castillions ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 2.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.