Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Geplaatst Januari 29, 2012 Delen Geplaatst Januari 29, 2012 Hallo allemaal,Ik heb een vraagje wij hebben nu een internet + bellen abbonement met maar 8 mbs download dat vind ik een beetje weinig, maar helaas wil mijn vader er niet meer voor gaan betalen dan we nu al doen dat is nu 30 euro per maand.Weet iemand waar we een beter abbonement kunnen krijgen dus sneller internet vooral, maar voor dezelfde prijs? Oja en het moet bij internet + bellen blijven dus geen tv erbij.MvgĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Farid. Geplaatst Januari 29, 2012 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Januari 29, 2012 Tele2 heeft met 20mb/s voor 32.50 per maand een goed abonnement.Ik weet niet bij welke provider je nu zit en in welke regio je woont? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Geplaatst Januari 29, 2012 Delen Geplaatst Januari 29, 2012 Hmm ja maar wij krijgen hier glasvezel (neder-betuwe) en daar heb ik ff op gezocht maar KPN is gewoon dik het goedkoopst dus nu ff me vader overhalen Oja en Farid ik ben niet van plan 5 seconden te wachten voor je linkje hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Januari 29, 2012 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25029 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Dinsdag om 10:05 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Januari 29, 2012 Ik zou even neuzen op "http://www.internetten.nl/" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Geplaatst Januari 29, 2012 Delen Geplaatst Januari 29, 2012 Mooie site Duken bedankt! Wat beteken die cijfers in die grafiek is dat de klantenbeoordeling? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.