guilpje Geplaatst Januari 28, 2012 Bijdragen: 389 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/13/11 Status: Offline Actief: November 10, 2020 Leeftijd: 27 Delen Geplaatst Januari 28, 2012 Een tijdje geleden krijg ik een kadertje met dit : Soms moet ik 100 keer op mijn Internet Browser drukken en dan gaat het nog niet open. Kan ik hier iets aan doen? Guilpje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 389
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Geplaatst Januari 29, 2012 Delen Geplaatst Januari 29, 2012 RGSClaucher is van Rockstar games Social club dus ik heb geen flauw idee wat het met IE te maken heeft. Volgens mij kan het wel bestanden in het register beschadigen dus probeer je register is te scannen met CCleaner of Tuneup. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
guilpje Geplaatst Januari 30, 2012 Bijdragen: 389 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/13/11 Status: Offline Actief: November 10, 2020 Leeftijd: 27 Auteur Delen Geplaatst Januari 30, 2012 Ik heb mijn laptop gescand en er is ongeveer 1 Gib weg, momenteel kan ik niets meer doen want ik denk dat hij kapot is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 389
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Geplaatst Januari 30, 2012 Delen Geplaatst Januari 30, 2012 Aj das minder nouja gewoon backup maken killdisk runnen en daarna opnieuw installeren. Heb ik vandaag ook weer moeten doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
guilpje Geplaatst Januari 31, 2012 Bijdragen: 389 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/13/11 Status: Offline Actief: November 10, 2020 Leeftijd: 27 Auteur Delen Geplaatst Januari 31, 2012 Ik weet niet wat je bedoeld maar als mijn laptop weer werkt zal ik het vragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 389
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Geplaatst Januari 31, 2012 Delen Geplaatst Januari 31, 2012 Gewoon opnieuw installeren je hele computer alleen dan de hele schijf eerst leeggooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
guilpje Geplaatst Februari 1, 2012 Bijdragen: 389 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/13/11 Status: Offline Actief: November 10, 2020 Leeftijd: 27 Auteur Delen Geplaatst Februari 1, 2012 Ok, dat zal ik dan eens proberen. Als hij nog tenminste zal werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 389
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.