nokkentoni Geplaatst Augustus 11, 2006 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/11/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 11, 2006 Hallo allemaal, Ik ben Ton en nog niet zolang bezig met films downloaden. Deze site (Duken) heeft mij al veel geholpen en zo beetje bij beetje krijg ik een en ander onder mijn pet. Ik zal nog wel veel vragen hebben maar kan er mischien ook wel een paar beantwoorden. Wij zullen zien, Groetjes, Ton Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Oud-beheerder Duken Geplaatst Augustus 11, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Woensdag om 14:18 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Augustus 11, 2006 Hoi nokkentoni! Welkom bij de club! Succes alvast met alles en.. :welkom: :welkom: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
yvon Geplaatst Augustus 11, 2006 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Augustus 11, 2006 Hoi en welkom hier nokkentoni :celb: :celb: :celb: :celb: :celb: En hopenlijk volgen er nog meer.. yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie