Freddytje Geplaatst Januari 24, 2012 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Delen Geplaatst Januari 24, 2012 Beste allen, Ik wil een website maken met in het midden een vlak met text en daarom heen background. Zoiets dus: Kan iemand mij hierbij helpen of heeft iemand het script daarvoor? Ook ben ik op zoek naar een age verication: Dat mensen : dag - maand - jaar moeten invullen (maakt niet uit als er onzin staat, iedereen wordt doorgelaten Dus 1 - 1 - 1 kan ook etc) Alvast bedankt! Als er nog vragen zijn dan hoor ik het wel Greetz, Fred Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
Wous Geplaatst Januari 24, 2012 Bijdragen: 3912 Waardering: 206 Prestatiepunten: 17 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 12/25/09 Status: Offline Actief: Augustus 10, 2020 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Januari 24, 2012 Je kunt natuurlijk altijd gewoon een table maken, en centreren door middel van de <center> tag, of 'align="center"'. Met uiteindelijk een 'topmargin' element erin. Of probeer een iframe:<iframe src="demo_iframe.htm" marginheight="50px" align="center" width="500"><p>Your browser does not support iframes.</p></iframe>En heb je PHP? Zo ja, dan kun je dit script gebruiken voor de age verification: http://www.webdesign...68/#post-164716 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 206 3.9k 1
Freddytje Geplaatst Januari 24, 2012 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Auteur Delen Geplaatst Januari 24, 2012 Gaan we binnenkort proberen, bedankt! Php moet geen problemen opleveren want heb nog niks Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
marcelvn Geplaatst Februari 10, 2012 Bijdragen: 949 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/08 Status: Offline Actief: Juni 16, 2017 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Februari 10, 2012 Je kunt natuurlijk altijd gewoon een table maken, en centreren door middel van de <center> tag, of 'align="center"'. Met uiteindelijk een 'topmargin' element erin.Of probeer een iframe:<iframe src="demo_iframe.htm" marginheight="50px" align="center" width="500"><p>Your browser does not support iframes.</p></iframe>En heb je PHP? Zo ja, dan kun je dit script gebruiken voor de age verification: http://www.webdesign...68/#post-164716Ik raad je zeker af om iframe's of frames te gebruiken, niet alleen word het niet officieel meer ondersteund door HTML 5, tevens word inhoud van frames nooit mee gerekend door zoekbots (bijv. google, bing etc.)Tevens zou ik als web developer nooit <center> gebruiken om een frame/div te verplaatsen omdat het alleen geschikt als voor text, ik heb een voorbeeld gemaakt hoe je site er als script uit zou kunnen zien:<html><head> <title>Website titel</title></head><body style="width: 600px;margin:auto;"> <div style="float:left; height:50%; margin-bottom:-120px;"></div> <div style="clear:both; height:250px; position:relative;border:1px solid black;"> je teller </div></body></html>Hier een knop met opmaak:<html><head> <title>Website titel</title></head><body style="width: 600px;margin:auto;"> <div style="float:left; height:50%; margin-bottom:-120px;"></div> <div style="clear:both; height:240px; position:relative;border:1px solid black;text-align:center;"> <br /> <input type="text" value="31" style="width:60px;height:60px;font-size:3em;" onclick="this.value=''"> <input type="text" value="12" style="width:60px;height:60px;font-size:3em;" onclick="this.value=''"> <input type="text" value="2012" style="width:120px;height:60px;font-size:3em;" onclick="this.value=''"> <input type="submit" value="Check" style="padding-top:25px;width:120px;height:60px;" onclick="window.location.href='jouwnpagina.php/html'"> </div></body></html> 2 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 949
Freddytje Geplaatst Februari 10, 2012 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Auteur Delen Geplaatst Februari 10, 2012 Thanks Marcel! Ziet er goed uit Like voor jou, closed Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie