Wous Geplaatst Januari 22, 2012 Bijdragen: 3912 Waardering: 206 Prestatiepunten: 17 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 12/25/09 Status: Offline Actief: Augustus 10, 2020 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Januari 22, 2012 (bewerkt) Hierbij bied ik mijn Creative Fatal1ty Gaming Headset aan! Hij werkt op USB, inclusief microfoon, optimaal voor games, en zelfs muziek!Ongeëvenaarde gamingaudio, gebruikt door kampioenen.De Fatal1ty USB Gaming Headset HS-1000 levert je het geluid van de overwinning. De krachtige X-Fi-technologie staat garant voor een positioneel 3D-surroundgeluid dat tijdens competities zo efficiënt is, dat de headset de goedkeuring heeft van de wereldberoemde gamer ‘Fatal1ty'. Omdat de HS-1000 EAX ondersteunt, klinken honderden compatibele games nog realistischer. De lichte en flexibele hoofdband en de zachte oordoppen garanderen het ultieme comfort tijdens lange gamesessies, mede geholpen door de snel werkende, geïntegreerde volumeregelaar. Dankzij de USB-aansluiting verloopt de installatie bijzonder eenvoudig, terwijl de afneembare, ruisonderdrukkende microfoon optimale prestaties garandeert bij intensieve teaminspanningen. De HS-1000 is de beste oplossing voor professionele gaming.De X-Fi-technologie zorgt voor EAX-gamingeffecten en een accuraat positioneel 3D-surroundgeluid. Hoor je tegenstanders voor ze je hebben bereikt!USB-aansluiting voor een vlotte installatie.Creative ALchemy voor positioneel 3D-surroundgeluid onder Windows Vista.Comfortabel ontwerp. De gewatteerde oordoppen en de lichte en flexibele hoofdband verminderen luistervermoeidheid tijdens intensieve gamesessies.De afneembare, ruisonderdrukkende microfoon zorgt voor een heldere en accurate spraakweergave. Je commando's worden altijd gehoord!Ontwikkeld in samenwerking met ‘Fatal1ty' - je garantie voor professionele kwaliteit.Voor meer specificaties, klik hier. VideoIk bied deze headset aan omdat ik zelf graag 1 wil die een Jack aansluiting heeft die ik dus kan aansluiten op mijn iPod, en ik game tegenwoordig nog maar heel weinig en ik zou dus iemand op dit forum wel een plezier willen doen om deze headset te verkopen. Headset is weinig gebruikt, en is zo goed als nieuw, de originele doos heb ik alleen niet meer, verder is er geen enkel mankement te vinden:)Start bod(excl. verzendkosten): VERKOCHT Mei 6, 2013 bewerkt door Wous 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 206 3.9k 1
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Geplaatst Januari 22, 2012 Delen Geplaatst Januari 22, 2012 Is ie alleen geschikt voor de pc of ook voor ps3 of xbox 360? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Wous Geplaatst Januari 22, 2012 Bijdragen: 3912 Waardering: 206 Prestatiepunten: 17 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 12/25/09 Status: Offline Actief: Augustus 10, 2020 Leeftijd: 29 Auteur Delen Geplaatst Januari 22, 2012 Nee, vanwege de USB aansluiting en de ingebouwde geluidskaart werkt hij niet op de Xbox/ps3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 206 3.9k 1
Oud-beheerder Duken Geplaatst Januari 23, 2012 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Januari 23, 2012 Wel een mooi topic overigens en goed gebruik van de tags Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Wous Geplaatst Januari 23, 2012 Bijdragen: 3912 Waardering: 206 Prestatiepunten: 17 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 12/25/09 Status: Offline Actief: Augustus 10, 2020 Leeftijd: 29 Auteur Delen Geplaatst Januari 23, 2012 Des te meer tags, des te meer mensen die mijn aanbod kunnen vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 206 3.9k 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.