Geert1964 Geplaatst Januari 19, 2012 Bijdragen: 7 Waardering: 4 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/12/11 Status: Offline Actief: Augustus 28, 2016 Delen Geplaatst Januari 19, 2012 Hallo allen,Om te downloaden gebruik ik utorrent.Nu zou ik graag willen weten hoeveel MB of GB ik in één computersessie (van 's morgens tot 's avonds), of in één week, of in één maand geupload en gedownload heb.Is dit mogelijk om te zien in utorrent ?Geert1964 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 7
Wous Geplaatst Januari 19, 2012 Bijdragen: 3912 Waardering: 206 Prestatiepunten: 17 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 12/25/09 Status: Offline Actief: Augustus 10, 2020 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Januari 19, 2012 Wanneer je uTorrent opent, en bovenin op 'help' klikt, krijg je een lijstje met mogelijkheden waaronder 'statistieken'. Hierin staat precies hoeveel je allemaal hebt gedownload Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 206 3.9k 1
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Geplaatst Januari 19, 2012 Delen Geplaatst Januari 19, 2012 Oh valt reuze mee deze maand, maar 44 gig gedownload Eerst was dat 100 gig per maand maar ik keek altijd bij datalimied en onderin uTorrent kun je ook zien hoeveel je die sessi hebt geupload en download Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geert1964 Geplaatst Februari 19, 2012 Bijdragen: 7 Waardering: 4 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/12/11 Status: Offline Actief: Augustus 28, 2016 Auteur Delen Geplaatst Februari 19, 2012 Bedankt voor de reacties.Ik weet nu waar te kijken.Geert1964 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 7
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.