Pascalnijhuis Geplaatst Januari 18, 2012 Bijdragen: 81 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/11/09 Status: Offline Actief: Mei 4, 2015 Delen Geplaatst Januari 18, 2012 Hallo allemaal!Ben al tijden niet maar op duken.nl geweest maar ik moet zeggen dat de website er fantasties uitziet.Ik heb eigenlijk een klein probleempje met mijn gedownloade spel.Ik heb Take one helicopter Reloaded gedownload van TPBMaar wanneer ik heb bespeel en de crack plaats gaat het de eerst 5 a 10 min goed met spelen.Maar na een tijdje komt het logo van take on a helicopter tevoorschijnen en word het beeld als ware een soort zeeachtig golven.Alles begint heen en weer te schudden enzovoort:SNu was mijn vraag.Heb ik mijn crack niet goed geplaatst of is het wat anders?Ik heb mijn crack in de installatie folder geplakt. zoals werd vermeld bij de torrent.Ik weet niet of rld.dll er iets mee te maken heeft.Vriendelijke groetPascal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 81
KianYu Geplaatst Januari 18, 2012 Bijdragen: 474 Waardering: 39 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/21/11 Status: Offline Actief: Augustus 29, 2022 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Januari 18, 2012 Maar na een tijdje komt het logo van take on a helicopter tevoorschijnen en word het beeld als ware een soort zeeachtig golven. Alles begint heen en weer te schudden enzovoort:S Heb je dit alleen bij deze game? Of heb je dat ook bij een andere game? Want het komt mijzelf wel een beetje bekend voor, en dat was toen mijn Videokaart naar de knoppen ging... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 39 474
Zombymario Geplaatst Januari 19, 2012 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Januari 19, 2012 Kan je pc het spel wel aan? Kan heel goed zijn dat je pc hem gewoon niet goed aan kan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Pascalnijhuis Geplaatst Januari 19, 2012 Bijdragen: 81 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/11/09 Status: Offline Actief: Mei 4, 2015 Auteur Delen Geplaatst Januari 19, 2012 Hallo,Het spel is zeer snel en ik heb een checkje gedaan. maar mijn pc moet deze game gewoon aankunnen.\En ik heb het meestal altijd met Reloaded games. (dit soort problemen)Het zou beetje jammer zijn als mijn videokaart naar de knoppen is want hij is nog maar paar maandjes oud:SIk heb het 1 keer eerder gehad maar dar verdween na die tijd.Maar dit blijft hij telkens opnieuw doen.Bedankt voor info! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 81
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.