Spring naar bijdragen

Focalprice Bestelling


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  458
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04/28/10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  25

Ik heb een laser pointer gekocht op focalprice. Ik heb hem besteld op 23 november 2011. De shipped date was 24-11-2011. Hij is tot nu toe nog steeds niet gekomen en ik begin me zorgen te maken. Moet ik gewoon nog wachten?

Alvast bedankt, bilal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 458
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08/02/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30
  • Was actief op:  Windows

Hoeveel MW?

Meer dan 5? Wss is die dan onderschept bij de douane.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  458
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04/28/10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  25

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 458

  • Bijdragen:  458
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04/28/10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  25

Kan ik ook de bestelling nog annuleren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 458

  • Bijdragen:  4321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04/19/06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

na 30 dagen

http://www.focalprice.com/helpinfo?currentCategoryID=17#108

Can I submit a RMA request if the whole order has not been received?

Our RMA system are applicable when your products are not received for over 30 days (as from delivery date) or your orders have been received but there are product missing, wrong item or damaged issues. If it’s still within the estimated time of arrival (ETA), please contact us by “My Message” in My Account.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 4.3k

  • Bijdragen:  458
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04/28/10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  25

ik heb een bericht gestuurd via 'my account' en daarna 'my message'. Ik laat jullie het weten als er antwoord komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 458

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...