danielle73 Geplaatst Januari 13, 2012 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/13/12 Status: Offline Actief: Januari 15, 2012 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst Januari 13, 2012 Tijdens het downloaden van een aantal bestanden is per ongeluk Spotnet afgesloten. Bij opnieuw openen kwam ik erachter, dat de bestanden die aan het downloaden waren, niet meer in de Download-lijst staan. Wel staan ze nog in de Incomplete files. Is er een manier om deze files te hervatten?? Er waren een aantal bestanden nl al bijna klaar... zou zuur zijn als ik weer opnieuw zou moeten beginnen. Tevens andere vraag, hoeveel bestanden kun je in Spotnet tegelijk downloaden? Als ik er meerdere in heb staan, download hij 1 en blijft de rest op wachten staan. Zo, ff wat vraagjes. Hopelijk kunnen jullie me helpen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
marcelvn Geplaatst Januari 13, 2012 Bijdragen: 949 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/08 Status: Offline Actief: Juni 16, 2017 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Januari 13, 2012 Op je 1ste vraag:Wanneer je de bestanden opnieuw op de download lijst zet, zal die als ze al bestaan kijken welke bestanden precies al bestaan en deze nakijken.Deze gaat die niet opnieuw downloaden.Je 2de vraag:De hoeveelheid bestanden die je tegelijkertijd kan downloaden is afhankelijk van je gebruikte news server.Bij de meeste providers is dit 4, dit kan je instellen bij de instellen van de nieuws server.Mocht je een betaalde nieuws server gebruiken staat dit mogelijk bij de informatie het abonnement dat je gebruikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 949
danielle73 Geplaatst Januari 13, 2012 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/13/12 Status: Offline Actief: Januari 15, 2012 Leeftijd: 51 Auteur Delen Geplaatst Januari 13, 2012 Dankje Marcel voor je snelle reactie.Enige wat ik me dan afvraag hóe ik ze weer in de downloadlijst zet, want ze staan nu gewoon in de map : Incomplete files. Maar er wordt niet gedownload.Ik heb een payserver, newsgrabber, en zou 30 connections moeten hebben volgens de site.... niet dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
marcelvn Geplaatst Januari 13, 2012 Bijdragen: 949 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/08 Status: Offline Actief: Juni 16, 2017 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Januari 13, 2012 De connecties moet je zelf instellen in de configuratie. Je zult NZB bestand opnieuw moeten openen om de betreffende download voort te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 949
danielle73 Geplaatst Januari 13, 2012 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/13/12 Status: Offline Actief: Januari 15, 2012 Leeftijd: 51 Auteur Delen Geplaatst Januari 13, 2012 Ik heb mijn connecties al op de hoogst mogelijke gezet. Werkt dus niet helemaal naar behoren denk ik.Zal mijn vraag ook 's bij newsgrabber neerleggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.