danielle73 Geplaatst Januari 13, 2012 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/13/12 Status: Offline Actief: Januari 15, 2012 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst Januari 13, 2012 Ik ben Daniëlle, ben 38 jaar en sinds gisteravond voor het eerst aan het downloaden via nieuwsgroepen, en ik vind 't helemaal geweldig!! Ik heb als hobby digitaal scrappen, en ik heb al gezien dat ik m'n lol op kan Voorheen gebruikte ik altijd uTorrent om te downloaden, maar dit gaat toch wel veel sneller en er is veel meer keus. groetjes Daniëlle Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
marcelvn Geplaatst Januari 13, 2012 Bijdragen: 949 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/08 Status: Offline Actief: Juni 16, 2017 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Januari 13, 2012 Welkom op duken, Daniëlle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 949
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.