metropolis Geplaatst Januari 9, 2012 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/09/12 Status: Offline Actief: Januari 10, 2012 Delen Geplaatst Januari 9, 2012 Hoi Hoi mili moji,Ik heb een exclusieve vraag welke ik als een nieuwe lied van deze mooi forum wil stellen,Er is namelijk een programma welke heet rosetta stone en wij downloaders van pirate bay hebben in grote getallen alles gedownload wat te downloaden valtEn de vraag is...als ik probeer instalerren rosetta tone 3 dat gaat wel totdat ik wil CRACK op de geinstaleerde versie plaatsen.Dan zegt namelijk mijn computer mij...het volgende,,,als je dit wil doen dan moet je jau administrator rechten af te staan,,,en als ik admn rechten af sta dan gaat mijn comp in zo groote fout dat ik hem moet opnieuwresetten..het is niet doen dusVRAAG hoe kan ik een crack van simpele rosetta stone instaleren op bestaande rosetta stone file zonder mijn comp in gevaar brengen.het gaat om C file..dit is echt een EXPERT vraag en ik ben ambitious en ikke verwacht een expert antwoord...wie o wie durft...groeten van metropolis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
marcelvn Geplaatst Januari 9, 2012 Bijdragen: 949 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/08 Status: Offline Actief: Juni 16, 2017 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Januari 9, 2012 Allereerst welkom metropolis,Om de des betreffende crack te installeren heb je administrator rechten nodig, dit is verplicht om de register waarden in windows aan te passen.Je zult dus toch een manier zien te vinden om administrator rechten gebruiken.Het is tevens handig als we weten welke download/crack je precies gebruikt.Marcelvn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 949
Farid. Geplaatst Januari 9, 2012 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Januari 9, 2012 Kijk hier even en scroll dan naar het kopje "Machtiging voor bestanden, mappen en/of registersleutels wijzigen."Overigens had je prima zelf gebruik kunnen maken can google Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
Zombymario Geplaatst Januari 9, 2012 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Januari 9, 2012 Welkom op het forum Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Geplaatst Januari 9, 2012 Delen Geplaatst Januari 9, 2012 Je klikt op de map waar het bestand in staat, dan ga je naar eigenschappen, ga naar beveiliging, klik op geavenceerd, ga naar tablat eigenaar, klik op bewerken, selecteer je eigen naam van je computer, vink Eigenaar van onderliggende..... aan en klik dan overal op oke. Nu kun je je crack plaatsen Trouwens welkom op Duken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
metropolis Geplaatst Januari 10, 2012 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/09/12 Status: Offline Actief: Januari 10, 2012 Auteur Delen Geplaatst Januari 10, 2012 HalloBedankt voor jullie antwoorden, het lijkt niet zo gecompliceerd zoals ik verwachtte. Ik zal proberen deze questie op te lossen op basis van jullie aanbevelingen.Bedankt voor welkomsten ook ,,,ta raaa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.