E2U Geplaatst Januari 8, 2012 Bijdragen: 43 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/30/11 Status: Offline Actief: Augustus 20, 2014 Delen Geplaatst Januari 8, 2012 Hallo,Ik heb dan maar een nieuw topic aangemaakt aangezien ik het vorige heb laten op slot doen omdat die specifieke vraag opgelost was.Nu is mijn vraag als volgt, ik heb een router gekocht voor draadloos internet.Vrijwel de beste en duurste die in de winkel stond, eentje dat me €150 heeft gekost.Nu ben ik erg teleur gesteld van het bereik van deze router...Het is zelfs zo erg dat ik beter bereik heb van de buren als ik 1 m van de router zelf zit.En mijn buren zijn minstens 20 meter van me verwijderd. Daar komt nog bij dat er bomen/muren/etc tussen staan.Het gaat in mijn geval over de router: Linksys E3200Installatie is juist gedaan met bijgeleverde CD volgens de stappen.Hopelijk kunnen jullie mij helpen of zeggen wat ik verkeerd doe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 43
marcelvn Geplaatst Januari 8, 2012 Bijdragen: 949 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/08 Status: Offline Actief: Juni 16, 2017 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Januari 8, 2012 Het bereik van de router is afhankelijk van de merk en type router die je koopt, ik lees meer negatieve reacties over de bereik van de router.Helaas heb je een goede router gekocht maar deze heeft weinig range.Je kan hier niks aan doen,wel kan je nog de router terug brengen naar de winkel en zeggen dat het niet aan je volwachtingen voldoet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 949
E2U Geplaatst Januari 8, 2012 Bijdragen: 43 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/30/11 Status: Offline Actief: Augustus 20, 2014 Auteur Delen Geplaatst Januari 8, 2012 Hmm oke, tja zo extreem is het nu ook weer niet. Ik was gewoon wat teleurgesteld en had een veel sterker signaal verwacht. Hij geraakt wel over heel het huis maar op sommige punten maar heel nipt... Bedankt voor de informatie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 43
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.