Spring naar bijdragen

Windows Moviemaker, Problemen Met Branden En Publiceren


snennie

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01/05/12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo, ik hoop dat mijn onderwerp hier goed staat. ik ben nl nieuw en niet ervaren met de computer enzo maar wel hard aan t oefenen. Afin, ik heb een vakantiefilmpje gemaakt in windows movimaker ( vista) maar kan die niet branden. Als ik direct de opdracht geen het project op dvd te branden, loopt de comp vast en als ik het project wil publiceren op mijn computer krijg ik de volgende melding:

-"Kan niet publiceren, bronbestanden ontbreken of na inporteren geweizigd.Kan pas pulbiceren als de bronbestanden gevonden zijn of verwijderd".

Ik zie bij het openen van windows movimaker en het binnen halen van het project in mijn taakbalk onderin 10-tallen kleine icoontjes opkomen met de tekst: Ambrella AVC en Ambrella AAC.

De filmpjes zijn destijds met een HD camera van Philips opgenomen, zo'n mini-ding.

Weet iemand wat dit allemaal betekent en wat er nu aan de hand is en hoe ik het kan oplossen. Is mijn filmproject verloren gegaan of zouden er fouten in het programma zitten. graag jullie reacties en alvast hartelijk dank

Snennie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  949
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10/12/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

-"Kan niet publiceren, bronbestanden ontbreken of na inporteren geweizigd.Kan pas pulbiceren als de bronbestanden gevonden zijn of verwijderd"

Dit wijst er mogelijk op dat de bestanden die je hebt gebruikt in movie maker niet meer op je computer staan.

Mogelijk heb je ze rechtstreeks vanaf een SD kaartje of USB stick in movie maker geïmporteerd.?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 949

  • Bijdragen:  913
  • Waardering:   193
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10/23/11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Inderdaad missen zoals marcelvn zegt de ruwe filmbestanden.

Het is namelijk van belang dat die op dezelfde plek staan als toen je aan het project begon. Heb je de filmsbestanden van je camera destijds wel op je PC gezet of heb je ze nooit op je PC gezet en staan ze nu nog op je camera? Als da zo is moet je je camera aansluiten en dan nog eens proberen te publiceren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 193
  • 913

  • Bijdragen:  1570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  02/17/10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  60

Een bijkomende hulp, bij de hierboven vernoemde oplossingen, is de te gebruiken video/film fragmenten tijdelijk te plaatsen in een video map. Mocht die reeds bestaan, en dat zal waarschijnlijk wel zo standaard zijn, kan u de bestanden vandaar gebruiken/importeren in moviemaker en gerust u eventuele cam verwijderen (na het kopieeren/verplaatsen van de bestanden. Eens de film(pje) gemaakt kan u eventueel de bestanden verwijderen of laten staan (of overbrengen naar een vaste map)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1.6k
  • 55

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07/24/11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heb ik ook ooit gehad. Het gebeurt zelfs als je de bestanden zet in een andere map. De oplossing is simpel; Importeer gewoon opnieuw de bestanden die je gebruikt hebt. Heb het ook gedaan en bij mij werkte het. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Girev

    Geplaatst

    Een Overzicht van de Geschiedenis: De Evolutie van Videogamegraphics door de Jaren Videogames hebben sinds hun ontstaan een enorme transformatie ondergaan, van simpele, pixelachtige omgevingen naar complexe en meeslepende werelden die de verbeelding prikkelen. Voor veel gamers biedt het herbeleven van oudere titels in combinatie met hun moderne versies een duidelijk bewijs van deze indrukwekkende vooruitgang. In dit artikel bekijken we de evolutie van graphics binnen verschillende populaire franchises en onderzoeken we hoe technologische ontwikkelingen de spelervaring hebben beïnvloed. Indiana Jones – Van Pixelachtige Avonturen naar Fotorealistisch Realisme **Een Vergelijking van Graphics: Indiana Jones and the Emperor's Tomb (2003) vs. Indiana Jones and the Dial of Destiny (2023)** De oorspronkelijke game, "Indiana Jones and the Emperor's Tomb," viel op door zijn beperkte graphics en geluidseffecten, waardoor spelers hun fantasie moesten gebruiken. Daarentegen biedt "Indiana Jones and the Dial of Destiny" verbluffende karakteranimaties en gedetailleerde wapens, waardoor de iconische archeoloog tot leven komt als nooit tevoren. - **Karakteranimatie**: De animaties in de nieuwere game zijn vloeiend en sluiten perfect aan bij de prestaties van acteur Harrison Ford. - **Historische Nauwkeurigheid**: "Dial of Destiny" besteedt veel aandacht aan historische details, wat de betrokkenheid van spelers vergroot. De Invloed van Technologische Vooruitgang op Immersie en Gameplay De sprongen in graphics maken een diepere onderdompeling in het universum van Indiana Jones mogelijk. Verbeterde audiokwaliteit en animaties tillen de gameplay naar een hoger niveau, wat spelers nog meer bij de actie betrekt. Deze transitie laat zien hoe technologie klassieke games nieuw leven inblaast, waardoor ze relevant blijven in de snel veranderende wereld van gaming. Warhammer 40,000: Space Marine – Van Tactische Gevechten naar Epische Oorlogen **Een Vergelijking van Visuals: Space Marine (2011) vs. Space Marine 2 (2023)** De originele "Space Marine" verraste gamers met zijn vermogen om talloze vijanden tegelijk op het scherm te tonen. Echter, "Space Marine 2" tilt dit naar nieuwe hoogtes met duizenden tegenstanders, indrukwekkende omgevingsdetails en epische gevechtscenario's. - **Vijanden**: De spanning van het bestrijden van massale horden wordt versterkt door superieure graphics. De Evolutie van Visuele Fidelity De vooruitgang in textuurdetails, belichting en deeltjeseffecten maakt het verschil tussen de twee titels evident. Spelers ervaren nu de cinematografische schaal van oorlogvoering in "Warhammer 40,000," wat eerder niet mogelijk was. Naarmate de franchise evolueert, zullen verdere technologische doorbraken waarschijnlijk de verwachtingen van spelers definiëren in dit epische universum. Harry Potter – Van Eenvoudige Betoveringen naar Meeslepende Hogwarts **Een Vergelijking: Harry Potter and the Chamber of Secrets (2002) vs. Hogwarts Legacy (2023)** De nostalgische ervaring van het verkennen van Hogwarts in "Harry Potter and the Chamber of Secrets" is onvergetelijk, maar "Hogwarts Legacy" herinterpreteert deze magie met adembenemende details. - **Omgevingsrealisme**: De indrukwekkende weergave van Hogwarts versterkt de verkenning en creëert een bijna tastbare ervaring. Immersie en Verkenning Grafische verbeteringen verdiepen de betrokkenheid van spelers, waardoor zij zich volledig kunnen onderdompelen in de omgeving en het avontuur. De verbeteringen maken het verkennen van Hogwarts niet alleen nostalgisch, maar ook spannend voor zowel nieuwe als oude fans. Tekken – Van Scherpe Polygonen naar Vloeiende Animaties **Een Vergelijking: Tekken (1994) vs. Tekken 8 (2024)** De originele "Tekken" had moeite met zijn beperkte graphics en animaties. In tegenstelling tot de voorganger toont "Tekken 8" nu vloeiende animaties en gedetailleerde karaktermodellen, terwijl het de unieke essentie van de serie behoudt. - **Karakterontwerpen**: Elk personage behoudt zijn unieke uitstraling, waarbij moderne updates zijn vermengd met nostalgische elementen. Balanceren van Nostalgie en Modernisering Het vinden van een balans tussen het behouden van de charme van het verleden en modernisering heeft de ontwikkeling van "Tekken" gekarakteriseerd. "Tekken 8" blijft trouw aan zijn oorsprong terwijl het de visuele aspecten naar een hoger niveau tilt. Meer dan Graphics: Gameplay, Verhaal en de Spelerservaring **Case Studies**: Hoe verbeterde graphics andere elementen van het spel versterken. Grafische upgrades hebben een aanzienlijke impact op gameplay en verhaalvertelling. Een voorbeeld is "Final Fantasy VII Remake," dat verbeterde visuals biedt die emotionele betrokkenheid vergroten. Daarnaast maakt "Prince of Persia" gebruik van de bijgewerkte graphics om gameplay-ervaringen te verbeteren. - **Meeslepende Werelden**: "S.T.A.L.K.E.R. 2" illustreert hoe rijke graphics een geloofwaardige en meeslepende omgeving kunnen creëren die de gameplay verbetert. De Grenzen van High-Fidelity Graphics Hoewel graphics aantrekkelijk zijn voor spelers, kan een te grote focus op visuele kwaliteit leiden tot prestatieproblemen en inconsistenties in gameplay. De essentie van gameplay en verhaal blijven cruciaal voor een succesvolle titel. Naarmate grafische technologieën zich ontwikkelen, moet de industrie blijven streven naar een balans tussen gameplay en visuele verbeteringen om verrijkte spelerservaringen te creëren. Conclusie De ontwikkeling van pixelgraphics naar fotorealistische omgevingen symboliseert de opmerkelijke evolutie van videogames. Visuele vooruitgang versterkt immersie en gameplay, maar een opgelegde balans met aandacht voor verhaal en spelerservaring is essentieel om gaming als kunstvorm te behouden. De toekomst belooft spannende mogelijkheden terwijl technologie blijft hervormen hoe wij spelen en interageren met onze favoriete titels. Bonussectie: Een Korte Blik op Racegames **Test Drive (1987) vs. Test Drive Unlimited: Een Visuele Revolutie in Racen** De vergelijking tussen het originele "Test Drive" en "Test Drive Unlimited" laat zien hoe de sprong van 2D-graphics naar fotorealistische weergaven het racegenre heeft getransformeerd. Deze evolutie onderstreept het belang van 3D-omgevingen en realistische voertuig dynamiek. - **Impact van 3D Graphics**: Deze transitie heeft nieuwe mogelijkheden voor gameplay gecreëerd, wat heeft geleid tot meeslepende ervaringen die voorheen ondenkbaar waren. De voortdurende evolutie van graphics in videogames weerspiegelt niet alleen technologische vooruitgang, maar ook een dieper inzicht in de spelerservaring. Terwijl we vooruitkijken, zal de zoektocht naar een balans tussen verbluffende visuals, meeslepende verhalen en boeiende gameplay de toekomst van gaming blijven definiëren.  
  • Recente prestatie

    • zorba1965 heeft zojuist een badge verdient
      6 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...