E2U Geplaatst Januari 5, 2012 Bijdragen: 43 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/30/11 Status: Offline Actief: Augustus 20, 2014 Delen Geplaatst Januari 5, 2012 Hello,Nu kom ik met de volgende vraag.Wat ik nodig heb is draadloos internet voor mijn smartphone. Het moet gewoon binnes huis zijn en gewoon voor e-mail checking en surfen om mijn smartphone.Hoe kan ik dit op een goedkope manier oplossen?Ik zou denken gewoon een klein wireless routertje kopen, of kan het nog goedkoper, liefst de goedkoopste oplossing.Laat maar horen...Groeten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 43
marcelvn Geplaatst Januari 5, 2012 Bijdragen: 949 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/08 Status: Offline Actief: Juni 16, 2017 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Januari 5, 2012 Bekijk deze tweakers pagina is:http://tweakers.net/pricewatch/cat/662/wlan-routers.html#filter:XYzLCsIwEEX_ZdZdNCW-8gEFFwVBd9JFTUYcmDYlSatS-u8mSjauhnvOnbvAnZwPJ0caL9Rj071ADRNz8S9oyIK7t51CYw2CgvCY-hsUYJ1BVxOyiXAmfPoIx_T9nZQip7RTFuC1dT-1ySEbZNQBzXlEfTQe1BVEKeJaVUloo4-8Jg7ooltACHlId-44Vfe7LbTrun4AEr zijn ontzettend goedkope routers te koop die meer dan geschikt zijn voor wifi op je mobiel.dit lijkt me een prima oplossing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 949
T H W I T Geplaatst Januari 5, 2012 Bijdragen: 913 Waardering: 193 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/23/11 Status: Offline Actief: December 11, 2023 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Januari 5, 2012 Ik zou ook gaan voor een goedkoop Linksys routertje. Voor 30 euro een hartstikke leuke router! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 193 913
E2U Geplaatst Januari 5, 2012 Bijdragen: 43 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/30/11 Status: Offline Actief: Augustus 20, 2014 Auteur Delen Geplaatst Januari 5, 2012 en hoe zit het dan met dat te beveiligen? En als ik dan zo'n routertje koop heb ik over heel het huis internet? Ik hoef geen extra installaties gewoon te doen, gewoon routertje, internet kabel erin en knallen? Of hoe gaat dat in zen werk? De firma bedankt u voor de snelle service! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 43
marcelvn Geplaatst Januari 5, 2012 Bijdragen: 949 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/08 Status: Offline Actief: Juni 16, 2017 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Januari 5, 2012 Ja, je koopt de router sluit deze aan aan de modem. Daarna stel je hem in waaronder de beveiliging en je hebt draadloos internet.Het is wel belangrijk om te kijken hoe ver de router komt (de range) dit is afhankelijk per router. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 949
E2U Geplaatst Januari 5, 2012 Bijdragen: 43 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/30/11 Status: Offline Actief: Augustus 20, 2014 Auteur Delen Geplaatst Januari 5, 2012 Ja, je koopt de router sluit deze aan aan de modem. Daarna stel je hem in waaronder de beveiliging en je hebt draadloos internet. Het is wel belangrijk om te kijken hoe ver de router komt (de range) dit is afhankelijk per router. Wat wordt het meeste genomen? Ik blijf liefst zo goedkoop mogelijk en toch een goede range, liefst een te sterk signaal dan een te zwak en dat het constant utivalt. Laat maar weten waar ik zeker mee toekom Hoe moet je zoiets instellen, gebeurd dat automatisch en zit het password erbij of moet je software matig instellen? Greets Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 43
marcelvn Geplaatst Januari 6, 2012 Bijdragen: 949 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/08 Status: Offline Actief: Juni 16, 2017 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Januari 6, 2012 Er zal wel een duidelijke handleiding bij de router zitten waneer je deze koopt.Meestal word er een random wachtwoord aangemaakt bij de 1ste keer dat je de router instelt.Ik heb nog eens gekeken en dit zijn de routers die je zoekt:http://tweakers.net/...WJC_T8vloLSdf0AGoede range en ondersteuning voor snelle netwerken. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 949
E2U Geplaatst Januari 6, 2012 Bijdragen: 43 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/30/11 Status: Offline Actief: Augustus 20, 2014 Auteur Delen Geplaatst Januari 6, 2012 Oke de firma dankt u, dan ga ik morgen eens kijken naar deze snufjes Hartlijk dank! EDIT: Reputatie geven gaat niet meer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 43
marcelvn Geplaatst Januari 6, 2012 Bijdragen: 949 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/08 Status: Offline Actief: Juni 16, 2017 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Januari 6, 2012 Oke de firma dankt u, dan ga ik morgen eens kijken naar deze snufjes Hartlijk dank! EDIT: Reputatie geven gaat niet meer? Daarvoor zijn er tegenwoordig "Vind ik leuk" knopjes. Graag gedaan iig. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 949
T H W I T Geplaatst Januari 6, 2012 Bijdragen: 913 Waardering: 193 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/23/11 Status: Offline Actief: December 11, 2023 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Januari 6, 2012 en hoe zit het dan met dat te beveiligen? En als ik dan zo'n routertje koop heb ik over heel het huis internet? Ik hoef geen extra installaties gewoon te doen, gewoon routertje, internet kabel erin en knallen? Of hoe gaat dat in zen werk? De firma bedankt u voor de snelle service! Nog even aanvullen: Het is inderdaad stekkertje erin en gaan. Je kunt dan met een vaste PC, (vaak - echter niet altijd, het is namelijk afhankelijk van het merk- zonder installatie) direct een wachtwoord instellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 193 913
E2U Geplaatst Januari 6, 2012 Bijdragen: 43 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/30/11 Status: Offline Actief: Augustus 20, 2014 Auteur Delen Geplaatst Januari 6, 2012 Ja het is gelukt was zeer simpel. Mijn pa wou er dan toch een duurdere kopen. Linksys eentje van 150 euro, ik had verwacht een heel verre range te hebben maar dat slaagt toch harder tegen als verwacht.. Toch bedankt voor alle hulp dit topic mag gesloten worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 43
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.