Gast gangstaStyle Geplaatst Juni 18, 2005 Delen Geplaatst Juni 18, 2005 Goeieavond, Heb een vraag heb net een dvd gedownload en heb hem uitgepakt met winrar maar dan kan ik 2 mappen audio en video, die heb ik nogmaals uitgepakt op me bureaublad maar hoe speel ik ze nu op me computer af? of moet ik nog wat doen? alvst bedankt mzzzl Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast shailleen Geplaatst Juni 18, 2005 Delen Geplaatst Juni 18, 2005 hey deze mappen willen dus zeggen dat het reeds een dvd (vorm) film is en die moet je dus met een dvd speler openen m te kunnen spelen.... windvd is er zo eentje, als je windvd hebt, kun je deze film op je pc afspelen door windvd te openen dan openen de map video_TS het bestand video_ts te openen met windvd ;-) hoop dat je hier wat aan hebt :-) greetzz shailleen :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ToMiE Geplaatst Augustus 5, 2005 Delen Geplaatst Augustus 5, 2005 Ik Ben Hem Nou Aan Het Downloaden Maar Kun Je Het Menu Dan Ook Mee Nemen En De Ondertiteling >Alvast Bedankt< Groet ToMiE Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ToMiE Geplaatst Augustus 5, 2005 Delen Geplaatst Augustus 5, 2005 Oke Het Werkt Bedankt He:woohoo: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.