Maikuul Geplaatst December 30, 2011 Bijdragen: 188 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/29/10 Status: Offline Actief: Mei 21, 2017 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst December 30, 2011 Hallo,Bij het installeren van ons nieuw modem / router, krijg ik geen verbinding.Als ik naar de router / modem pagina wil gaan (192.168.0.1) vraagt hij een inlognaam en wachtwoord.De eerste twee keer toen ik op de router pagina probeerde te komen, deed hij het gewoon met de bijgeleverde inlognaam en wachtwoord.Daarna niet meer.Nu kan ik niet op internet en niet in de router page komen.Heeft iemand hier een oplossing voor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 188
C.K7 Geplaatst Januari 4, 2012 Bijdragen: 473 Waardering: 3 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/01/08 Status: Offline Actief: Oktober 22, 2022 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Januari 4, 2012 Heb je de inlognaam en wachtwoord veranderd?Zo ja en je weet hem niet meer, probeer met een tandenstoker de resetknop 10 seconden in te drukken.dan moet je weer inloggen met de bijgeleverde inlognaam en wachtwoord.En ik raad je aan om hem dan te veranderen naar een inlognaam en wachtwoord die jij makkelijk kan onthouden maar dat het moeilijk is voor andere mensen het te kraken + beveilig ook je draadloos internet gelijk! (schrijf het op een bladje en bewaar het goed!)Zo nee, het kan ook zijn dat er iemand anders de inlognaam en wachtwoord heeft veranderd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 473
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.