Spring naar bijdragen

Wazzub - Snel Rijk Worden Of Een Fabeltje?

Freddytje

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  5712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

logo.png

It's so easy: the more users that join the WAZZUB Family for free, the more money we “the users” will earn! Example: If you invite just 5 people to join for free and they do the same 5 levels deep, you could earn about $4,000 every month PASSIVELY for life, doing NOTHING different than you already do everyday. What if everyone invited just 10 people? That amount would EXPLODE to: $111,110 every month. There is NO limit! The more people you invite the more money you'll earn. Period! Let's Discover the Power of “We”! On January 1st, 2012 we will start the official WAZZUB Prelaunch. Take advantage now by being one of the first to start building your group. Just enter your email address and click “JOIN”.

http://signup.wazzub.info/?lrRef=effb2

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb geen idee of het een scam is of niet. Maar op zich kan het best kloppen het is een soort piramide model (denk ik). En het gaat om members krijgen, simpele signup en je bent er.

Ik dacht het kan geen kwaad om te registreren. Ik heb gehoord dat ze 2 miljoen hebben gekregen van investeerders.

Dus registreer hier: http://signup.wazzub.info/?lrRef=effb2 (ref link natuurlijk, anders krijg ik geen family :))

Als je vragen hebt, stel ze gerust!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

It's a fact: companies like Google or Facebook earn billions of $$$ every quarter just because we, the Internet users use their services. Facebook is worth more than 50 billion $$$ just because of their huge number of registered users. It is time to understand, that we “the users” decide who is earning the big money. WAZZUB is the first truly global community that pays us “the users”, just for choosing them as our homepage.

EDIT: Als je wilt weten hoeveel refs je al hebt, klik op je ref link en voer je daar je email adres in waarmee je ook geregistreerd hebt.

MAAR hoe zit dit, VPN, Proxy, zonder werkt het ook al zolang je maar een ander email adres gebruikt, ik maak 10.000 emailadressen aan en gaan? Iemand die hier meer over weet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 5.7k
  • Reacties 11
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  949
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ik heb even geregistreerd voor je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 949

• Actief:  

Thanks Marcel, wat denk jij ervan? Het kan op zich best echt zijn, maar toch.. als het te mooi lijkt om waar te zijn is het ook zo :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 5.7k

• Bijdragen:  949
  • Actief:  

het zit hem overal in "You could", waarscheinlijk verdien je 5 cent per dag fzo. Achja altijd mooi meegenomen, ik werkt liever RL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 949

• Actief:  

Ik hoorde 1$ per signup. Maar het vage is, je kan inloggen met iemand anders email adres. Dus als ik jou email weet kan ik loggen en in de future een payout doen naar mijn PayPal account.

We will see.

En inderdaad in Real Life heb je tenminste zekerheid dat je betaald wordt, althans meestal :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 5.7k
  • 3 weken later...

• Actief:  

Confirm je email adres: http://signup.wazzub.info/member.php

Ik heb nu 75$ volgens dat ding, hopelijk is het geen scam :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 5.7k

• Bijdragen:  3912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  

Probeer eens een uitbetaling?

Maar, ik vind het wel heel raar, want je kunt echt niet verdienen aan alleen maar 'users' hebben, je je kunt eraan verdienen wanneer zij bijvoorbeeld op advertenties klikken en dergelijke. Maar gewoon zoveel mogelijk emailadressen en usernames in een database hebben lijkt mij meer een goede manier om een grote e-mailadressen lijst te hebben om spam naar te sturen. En ja, daar zouden ze aan kunnen verdienen.

Krijg je wel mailtjes van ze?

Aanvullig: Ik lees net dat ze nog in een zogenaamde 'pre-launch' zitten, dan zul je wel niet kunnen uitbetalen denk ik. Ik heb een vaag vermoeden dat ze op 9 april weer lekker verdwijnen en een flinke database vol emailadressen hebben.

+++ WAZZUB

IS IN PRE-LAUNCH +++ LAUNCH DATE APRIL 9

+++

Edit: Ik heb zojuist een account aangemaakt op jouw refferal, heb maar even een 10minutemail gebruikt, eens kijken wat het nou precies is.

-

Haha, heerlijk om te lezen, heb even een WHOIS check gedaan, resulaten:

Domain ID:D38370254-LRMS

Domain Name:WAZZUB.INFO

Created On:11-Jun-2011 17:59:56 UTC

Last Updated On:03-Jan-2012 14:53:19 UTC

Expiration Date:11-Jun-2015 17:59:56 UTC

Sponsoring Registrar:GoDaddy.com Inc. (R171-LRMS)

Status:CLIENT DELETE PROHIBITED

Status:CLIENT RENEW PROHIBITED

Status:CLIENT TRANSFER PROHIBITED

Status:CLIENT UPDATE PROHIBITED

11 Juni vervalt het domein, dat is niet veel later nadat de echte 'launch' is.

Wil je trouwens meer weten over heel Wazzub, lees dit artikel: http://behindmlm.com/companies/wazzub-review-another-useless-search-portal-mlm/

bewerkt door Wous
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 206
  • 3.9k
  • 1

• Bijdragen:  5250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Der staat anders juni 2015 das over 3 jaar eej ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Actief:  

Hmm, dan hebben ze dat net veranderd en heb ik er niet meer naar gekeken, ik las net namelijk op Scam.com een topic waarin wel stond dat het maar tot 2012 ging. I'm sorry dan hebben ze het domein dus wel verlengd.

Dit had ik gelezen van: http://www.scam.com/showthread.php?t=147031

Registered through: GoDaddy.com, LLC (http://www.godaddy.com)

Domain Name: WAZZUB.COM

Created on: 11-Jun-11

Expires on: 11-Jun-12

Last Updated on: 11-Jun-11

Administrative Contact:

Department, Hosting service@wazzub.com

GIT Global Investments Inc.

391 NW 179 Ave

Beaverton, Oregon 97006

United States

+1.5418338222

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 206
  • 3.9k
  • 1

• Actief:  

Ik heb er ook mijn twijfels over maarja registreren kan geen kwaad toch? Alleen een spam-email gebruiken en klaar en als het wel werkt zou mooi zijn. Er is eerder ook al zoiets gepost als dit bla bla bla dorp ofzo. Geen idee hoe het precies zit maar zo'n email list zal misschien wel veel geld waard zijn waar Wazzub geld aan verdient mbt spam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 5.7k

• Actief:  

Ach ja, zolang je zelf maar geen geld erin steekt kan je niets gebeuren :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 206
  • 3.9k
  • 1

• Actief:  

Precies en als het echt werkt zal het mooi geld verdienen zijn :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 5.7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

We hebben geweldig nieuws voor alle ontwikkelaars! Versie 8.4.1 van PHP is nu officieel uitgebracht, en dit is de eerste stabiele release in de 8.4-serie! Maar dat is nog niet alles – tegelijkertijd zijn er ook updates voor de versies 8.1, 8.2 en 8.3 verschenen. PHP, dat staat voor "PHP: Hypertext Preprocessor", is een krachtig hulpmiddel dat voornamelijk wordt gebruikt voor het creëren van dynamische webpagina's op webservers. Het gaat vaak hand in hand met databaseprogramma's om een naadloze gebruikerservaring te garanderen. Deze nieuwe release van PHP 8.4.1 biedt een schat aan verbeteringen en nieuwe functies die je niet wilt missen! Hier zijn enkele van de meest opwindende toevoegingen: - Property Hooks**: Deze functie maakt het mogelijk om meer controle te hebben over de eigenschappen binnen je objecten, waardoor je code flexibeler en dynamischer wordt. - Asymmetric Property Visibility**: Dit geeft je de mogelijkheid om verschillende zichtbaarheidseisen voor eigenschappen in je klasse te definiëren, wat de modulariteit van je code aanzienlijk vergroot. - Lazy Objects**: Met deze functie kun je objecten pas laden wanneer ze echt nodig zijn, wat de prestaties van je applicatie kan verbeteren. - PDO Driver-Specifieke Subclasses**: Dit maakt het eenvoudiger om met verschillende database-driver-specifieke functionaliteiten te werken, wat de interoperabiliteit van je applicaties vergroot. - BCMath Objecttype**: Een nieuwe toevoeging die het werken met grote getallen vergemakkelijkt, ideaal voor toepassingen die met financiële gegevens werken. - En nog veel, veel meer!**  Wil je direct aan de slag met PHP 8.4.1? Bezoek dan  https://www.php.net/downloads.php voor de bronbestanden. Voor Windows-gebruikers zijn de bronbestanden en binaire versies beschikbaar op windows.php.net/download/. Vergeet niet om de ChangeLog te raadplegen voor een gedetailleerd overzicht van alle wijzigingen. En als je van plan bent om te migreren, bekijk dan zeker de migratiegids in de PHP-handleiding voor een compleet overzicht van nieuwe functies en eventuele wijzigingen die mogelijk niet achterwaarts compatibel zijn. Dit is een spannende tijd voor de PHP-gemeenschap! Duik in de nieuwe mogelijkheden en maak je projecten nog krachtiger en dynamischer. Happy coding!
  • Recente prestatie

• Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...