Spring naar bijdragen

Oplossing Videokaart Minder Heet Laten Worden

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  86
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

hallo iedereen, Ik was deze vakantie weer even bij mij ouders thuis en heb weer even call of duty black opps uit de kast gehaald. Nu was ik lekker aan het gamen maar na ongeveer 10 min wordt het scherm oppeens zwart. Ik heb mijn computer gescheckt op de warmte van de videokaart en telkens als deze boven de 100 graden komt wordt het beeld dus zwart. Honderd graden is volgens mij wel een beetje te hoog. Heeft iemand een eenvoudig oplossing om deze temperatuur naar beneden te krijgen? Ik heb de kast al open geschroeft. Mijn videokaart is een NVIDEA Geforce GT 220. Alvast bedankt. Vriendelijke groet, Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 86
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  949
  • Waardering:   113
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Meestal ligt de oorzaak aan de hoeveelheid stof op de coolers in je kast, je zou voorzichtig de koelers binnen in je kast schoon kunnen maken met stofzuiger met zachte borstel.

Zorg wel dat de steker eruit is en doe waneer je het niet vertrouwd een Antistatisch armbandje om.

mocht dit niet werken zou je mogelijk een nieuwe sterkere cooler in je kast kunnen doen, maar ik ga ervan uit dat het een stof probleem is :).

Marcelvn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 949

• Bijdragen:  5261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Wat Marcel al zegt even alle ventilatoren goed en voorzichtig schoon maken.

Mocht dit niet helpen, kan het zijn dat er iets met je videokaart is. Misschien, in het ergste geval, is die overleden wat ik niet denk.

Maar je hebt dit probleem hiervoor nooit gehad? Heel raar eigenlijk...

Hoe oud is de videokaart? Kan dus zijn dat deze aan hè einde van zijn Latijn is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

• Bijdragen:  86
  • Waardering:   0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Mijn videokaart is misschien iets ouder dan een jaar. Ik had deze problemen eerder nooit met call of duty. Wel heb ik deze problemen eerder gehad met assasins creed brotherhood. Ik heb toen een support aangevraagd en ze hebben me een paar tips gegeven waardoor ik gewoon kon spelen. Misschien dat hij toen ook al te heet werd maar daar heb ik toen nooit naar gekeken. Ik zal ff kijken of ik nog garantie heb. En zal hem ook schoonmaken.

bedankt voor de reacties!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 86

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...